"עשיתי הכול כדי להסתיר את הסיפור הזה מכמה שיותר אנשים". המעצב אוליבייה רוסטאן עם דוגמניות בתצוגת אביב-קיץ 2022 של בלמן

מעצב האופנה אוליבייה רוסטאן חושף: "שריפה בביתי גרמה לכוויות בפניי"

רגע לאחר שחגג עשור לפועלו בבית בלמן מלווה בדוגמניות-על כמו נעמי קמפבל וקרלה ברוני, המעצב הנודע מגלה כי עבר שיקום ארוך בעקבות פיצוץ האח בביתו. "הסתרתי את הצלקות"

פורסם:
שבוע לאחר תצוגת האופנה הגרנדיוזית שהציג במסגרת שבוע האופנה בפריז לציון עשור לפועלו בבית האופנה בלמן, המעצב אוליבייה רוסטאן חושף בפוסט באינסטגרם כי לפני שנה נכווה בגופו ובפניו כשהאח בביתו התפוצץ. אל מול המראה הזוהר שהציג בשבוע שעבר כשלצידו דוגמנית העל נעמי קמפבל והדוגמנית והזמרת קרלה ברוני, את הפוסט מלווה תמונה של המעצב בן ה-36 מתהליך השיקום הארוך שעבר, שבה הוא נראה כשפניו מכוסות כוויות, וראשו וגופו עטופים בתחבושות.

"אני סוף סוף מרגיש מוכן לחלוק את זה. הסתרתי יותר מדי זמן והגיע הזמן שתדעו: לפני שנה בדיוק התפוצץ האח בתוך הבית שלי", כתב רוסטאן לשבעה מיליון עוקביו באינסטגרם. "למחרת בבוקר התעוררתי בבית החולים סנט לואיס בפריז. הצוות המוכשר של בית החולים, שהתמודד במקביל עם מקרים של קורונה, דאג לי להפליא. אין בפי מילים כדי להודות להם".
3 צפייה בגלריה
תצוגת האופנה של בלמן
תצוגת האופנה של בלמן
"התצוגה האחרונה שלי חגגה את הריפוי שעברתי". בלמן
(צילום: Getty Images)

"עשיתי הכול כדי להסתיר את הסיפור הזה מכמה שיותר אנשים, ויותר מדי זמן שמרתי את הסוד עם הצוות הקרוב אליי וחברים בלבד", הוא ממשיך. "בכנות, אני לא ממש בטוח למה התביישתי כל כך, אולי זה בגלל האובססיה לשלמות שעולם האופנה ידוע בה וחוסר הביטחון שלי. כשהתאוששתי, עבדתי ימים ולילות כדי לשכוח וליצור את הקולקציות בעיצובי, ובמקביל הסתרתי את הצלקות עם מסכות פנים, צווארונים, שרוולים ארוכים ואפילו טבעות מרובות על ידיי. הבנתי שכוחה של המדיה החברתית הוא לחשוף רק את מה שאתה רוצה להראות! סוג המאפשר לנו ליצור נרטיב מיוחד משלנו, תוך מניעה של מה שאיננו רוצים לראות או להראות. זה עולמנו החדש".
3 צפייה בגלריה
המעצב אוליבייה רוסטאן עם נעמי קמפבל, קרלה ברוני ודוגמניות נוספות בתצוגה של בלמן
המעצב אוליבייה רוסטאן עם נעמי קמפבל, קרלה ברוני ודוגמניות נוספות בתצוגה של בלמן
אוליבייה רוסטאן עם נעמי קמפבל, קרלה ברוני ודוגמניות נוספות בתצוגה של בלמן
(צילום: REUTERS)

הפוסט של רוסטאן מגיע כשבועיים לאחר שדוגמנית העל לינדה אוונג'ליסטה חשפה בפוסט באינסטגרם כי עברה טיפול קוסמטי שעיוות את המראה שלה. נראה כי האומץ של אוונג'ליסטה הטעין את מעצב האופנה בכוח. "עכשיו, שנה לאחר מכן, שמח ובריא, אני מבין כמה בורכתי באמת ואני מודה לאלוהים בכל יום בחיי", הוא ממשיך. "התצוגה האחרונה שלי חגגה את הריפוי שעברתי, ואני מודה לכל הדוגמניות שהופיעו, לצוות שלי, ולחברים שהגיעו ותמכו לא רק בחגיגות העשור שלי בבלמן, אלא גם בלידה מחדש שלי. היום אני מתחיל פרק חדש בחיי עם חיוך על הפנים ולב מלא בהכרת תודה. אלוהים יברך את כולכם, ולעולם אל תוותרו! תמיד מגיעה השמש לאחר הסערה".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button