"אהבתי ללכת על המסלולים. עכשיו אני חרדה להיתקל במקרה באנשים שאני מכירה". לינדה אוונג'ליסטה בשנת 2003, לפני הטיפולים

לינדה אוונג'ליסטה חושפת את גופה לאחר הליך קוסמטי כושל: "לא יכולה להתחבא יותר בבושה"

דוגמנית העל שהתרחקה מאור הזרקורים בעקבות סיבוכים בטיפול הקפאת שומן, מצטלמת למגזין "פיפל", מספרת כי הרעיבה את עצמה ומודה: "אני לא מזהה את עצמי"

פורסם:
מסעה של לינדה אוונג'ליסטה, מי שהייתה אחת מדוגמניות העל הבולטות והמבוקשות בשנות ה-90, להתמודדות עם הבושה והכאב שעברה בשנים האחרונות, עולה מדרגה. לאחר שבספטמבר האחרון חשפה בחשבון האינסטגרם שלה כי בחרה להיעלם מאור הזרקורים בעקבות סיבוך נדיר של הליך קוסמטי להקפאת שומן (Cool Sculpting) שעברה, כעת היא מככבת על שער מגזין "פיפל" עם תמונות ראשונות שבהן היא מציגה את גופה כפי שהוא נראה היום. "אהבתי ללכת על המסלולים. עכשיו אני חרדה להיתקל במקרה באנשים שאני מכירה", אמרה ל"פיפל", "אני לא יכולה לחיות ככה יותר בכאב, לא יכולה להתחבא יותר בבושה".
לינדה אוונג'ליסטה על שער מגזין "פיפל". תמונות נוספות בדפדוף

אוונג'ליסטה בת ה-56 סיפרה למגזין כי בתוך שלושה חודשים מאז שעברה את הטיפול, היא הבחינה בבליטות בסנטר, בחזה ובירכיים - אותם אזורים שרצתה לכווץ, ובמקום זאת גדלו והתעבו. בתחילה חשבה שתוכל לתקן זאת בעצמה בעזרת דיאטה ופעילות גופנית מוגברת. "הגעתי למצב שלא אכלתי בכלל. חשבתי שאני מאבדת את שפיותי", אמרה למגזין. "הגעתי לרופא בוכה. אמרתי לו: 'אני לא אוכלת, אני גוועת ברעב, מה אני עושה לא נכון?'"
2 צפייה בגלריה
אופנה
אופנה
אוונג'ליסטה בתצוגה של דיור, 2005
(צילום: AP)

לדבריה, הרופא אבחן אותה עם סיבוך בשם היפרפלזיה שומנית פרדוקסלית (PAH), המוגדר כנדיר ומתרחש בפחות מאחוז אחד מהמטופלים בהקפאת שומן וגורם לרקמת השומן להתרחב ולהתקשות. כעת היא נמצאת בהליכים משפטיים נגד החברה שבה קיבלה את הטיפול הקוסמטי, לאחר שאפילו ניתוחים שעברה בניסיון לתיקון המצב לא הצליחו לעשות זאת. "הבליטות קשות, לא כמו שומן רך, והן גורמות לשפשופים בגוף. אני לא מסתכלת במראה, אני לא נראית יותר כמו עצמי".

כעת היא רוצה למצוא מחדש את עצמה, זהות שהיא מרגישה שאיבדה. "למה אנחנו מרגישים שאנחנו צריכים לעשות דברים כאלה לגוף שלנו", אמרה בריאיון, "הרי תמיד ידעתי אתבגר. ואני יודעת שיש דברים שעוברים על הגוף. אבל פשוט לא חשבתי שאיראה ככה. אני לא מזהה יותר את המראה שלי, אבל אני גם לא מזהה יותר את עצמי כאדם. לינדה אוונג'ליסטה הסופר-מודל די נעלמה".
החשיפה שלה, כך היא מקווה "תעזור לי להיפטר מהבושה ותעזור לאנשים אחרים באותו מצב. זו המטרה שלי. אני לא הולכת להתחבא יותר".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button