הפרישה מהתחום לא גרמה לה להפסיק לדגמן. ג'יזל בונדשן

קמפיין ראשון אחרי הגירושים: ג'יזל בונדשן מדגמנת בלי חולצה

חודשיים מאז הפרידה המתוקשרת מטום בריידי, דוגמנית-העל הברזילאית בת ה-42 גונבת את ההצגה בצילומים לקולקציה של לואי ויטון ויאיוי קוסמה, כשרק תיקים מכסים את החזה שלה

פורסם:
חודשיים לאחר גירושיה המתוקשרים מטום בריידי – דוגמנית-העל הברזילאית ג'יזל בונדשן מככבת בקמפיין חדש. בסוף השבוע נחשפו תמונות קמפיין וסרטון וידיאו משיתוף הפעולה החדש של האמנית היפנית יאיוי קוסמה ובית היוקרה הצרפתי לואי ויטון, עם שורה של דוגמניות-על מהעבר ומההווה כמו כריסטי טרלינגטון, בלה חדיד, ליה קבדה, קרלי קלוס, נטליה וודיאנובה ואחרות (כמו גם שני דוגמנים גברים). מאחורי הנקודות הצבעוניות המזוהות עם קוסמה, הבולטת מבין כולן היא בונדשן (42), שמצולמת ללא חולצה לבושה במכנסי ג'ינס בגזרה גבוהה עם שני תיקי מונוגרמה מקושטים בנקודות צבעוניות המכסים את פלג גופה העליון. במילים אחרות, קלאסיקה אוחזת קלאסיקה.
ג'יזל בונדשן בקמפיין לשיתוף הפעולה של לואי ויטון ויאיוי קוסמה


זהו הקמפיין הראשון של בונדשן מאז גירושיה, ובאופן טבעי הוא מרכז אליה את כל תשומת הלב. בתחילת נובמבר התגרשו בני הזוג, חודש לאחר שהודיעו על כך ברשתות החברתיות. "בימים האחרונים אשתי ואני סיימנו את הליך הגירושים שלנו לאחר 13 שנות נישואים. הגענו להחלטה הזו בהסכמה ובתודה על הזמן שלנו יחד", כתב בריידי בחשבון האינסטגרם שלו. "הגענו להחלטה הזו לאחר שיקולים רבים. זה כואב וקשה עבורנו, כמו שזה עבור כל כך הרבה אנשים שעוברים אותו הדבר ברחבי העולם. אנחנו מאחלים רק את הטוב אחד לשנייה".
4 צפייה בגלריה
ג'יזל בונדשן וטום בריידי בגאלה של המטרופוליטן, 2017
ג'יזל בונדשן וטום בריידי בגאלה של המטרופוליטן, 2017
"מאחלים רק את הטוב אחד לשנייה". ג'יזל בונדשן וטום בריידי בגאלה של המטרופוליטן, 2017
(צילום: Getty Images)

בונדשן עצמה הוסיפה בפוסט משלה: "העדיפות הראשונה שלי היא תמיד הילדים. נמשיך לעבוד יחד כהורים. ההחלטה הייתה קשה, אבל אני מרגישה בת מזל על הזמן שחלקנו יחד. אני מאחלת לטום את הטוב ביותר". זה לא מנע ממדורי הרכילות לפרסם שבועיים לאחר הגירושים ידיעות על כך שבונדשן מבלה בחופשה בקוסטה ריקה עם מאמן הג'ו-ג'יטסו שלה, חואקין ולנטה, ושלושת ילדיה מהנישואים עם בריידי.
4 צפייה בגלריה
ג'יזל בונדשן על השטיח האדום, 2019
ג'יזל בונדשן על השטיח האדום, 2019
"העדיפות הראשונה שלי היא תמיד הילדים". ג'יזל בונדשן על השטיח האדום, 2019
(צילום: Getty Images)

הקמפיין החדש של בונדשן הוא מהבודדים שלה בשנים האחרונות. בשנת 2015 הכריזה הדוגמנית הברזילאית המפורסמת והרווחית בעולם כי היא פורשת מדוגמנות, אך סוכניה חידדו כי היא לא פורשת באופן אבסולוטי אלא תפסיק לצעוד על המסלולים. ואכן, בשמונה השנים האחרונות המשיכה בונדשן להצטלם מדי פעם לקמפיינים ולהפקות אופנה. בחודש מאי אשתקד גם הצבענו על תחילת הקאמבק הנוכחי שלה בעקבות שני שערים לווג ולמגזין V, שלהם הצטלמה (מאז הצטרפו אליהם ארבעה נוספים).
4 צפייה בגלריה
ג'יזל בונדשן בתצוגת אופנה של ויקטוריה'ס סיקרט, 2000
ג'יזל בונדשן בתצוגת אופנה של ויקטוריה'ס סיקרט, 2000
ככה הכול התחיל. ג'יזל בונדשן בתצוגת אופנה של ויקטוריה'ס סיקרט, 2000
(צילום: Getty Images)

על הזוגיות בת 15 השנים שלה עם בריידי, סיפרה בשנה שעברה לווג כי מערכות יחסים דורשות תחזוקה שוטפת. כאמור, חמישה חודשים לאחר מכן הודיעו השניים על פירוק החבילה. "זה אף פעם לא סיפור האגדה שאנשים רוצים להאמין בו. צריך לעשות עבודה כדי להיות מסונכרן עם מישהו, במיוחד לאחר שיש לכם ילדים משותפים", אמרה. "הפוקוס שלו הוא על הקריירה שלו, שלי הוא בעיקר על הילדים, ואני מאוד אסירת תודה שהוא נותן לי לקחת את המושכות לידיים בכל הקשור למשפחה שלנו. הוא סומך על ההחלטות שלי".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button