"עולם עתיק בתרגום עכשווי". מטפחת של Palms and Tigers

נמרים, תכשיטים ותיקים: שלושה מותגי אופנה ישראלים מסקרנים שכדאי להכיר

מותג הטקסטיל Palms and Tigers יוצר פריטים עם הדפסי רשת מקוריים, המעצבת מילי וישניא מפסלת צורות אורגניות בתכשיטים, והמותג EMET מציע תיקים טבעוניים. הצצה לקולקציות החדשות

פורסם:
יריד פרימוורה, הנערך פעמיים בשנה בבית הנסן בירושלים, כבר הפך למסורת חג. בית המצורעים בשכונת טלביה בעיר יפתח השבוע את שערי האגף המזרחי של המתחם, עם מכירה חגיגית של מעצבים צעירים. האוצרות, שעליה מופקד המעצב ענר שבח, מרכזת את השמות העולים בתחום האופנה, הטקסטיל, האיור, הקרמיקה, האביזרים ועוד. לצידו יתקיימו במתחם אירועים נוספים: התערוכה "ההפלגה אל שומקום" של המאיירת עינת צרפתי, חנות הספרים הנודדת "האסטרונאוטית" שתחנה בחצר המתחם, והתערוכה "זיכרונות של אחרים" של אירית בצרי במרכז לאמנות ומחקר מעמותה.
בין המותגים המשתתפים ביריד תמצאו את Forest של גילי פלג, Holyland Civilians של ענת משולם ודור חן, KAV של דיקלה עינת, וכובעים של ענר שבח למותג aner5777. עוד יציגו הסטודיו לקרמיקה של נועם בר שליו; הדפסים ואובייקטים של נעה ריץ', פרטי קרמיקה ואובייקטים של מעצבי המוצר הירושלמים Matter of Hands, ירדן ויובל פליישמן-עמיר עם סדרת כלי קרמיקה מעוטרים בשבעת המינים ואחרים.
ערב השנה החדשה תשפ"ד, ערוץ האופנה של ynet בחר לשים את הפוקוס על שלושה מותגים ומעצבים מסקרנים שיציגו ביריד: מעצבת התכשיטים מילי וישניא, ליאור לחמן ובר גורן מהמותג Palms and Tigers עם פריטי טקסטיל שגרמו לנו לפתח תשוקה מחודשת לנמרים, והמותג EMET של אנת שלאין שיציג תיקים ואביזרים בשלל גדלים. היריד ייערך בבית הנסן (גדליהו אלון 14, ירושלים) בימים רביעי וחמישי (14-13.9) בשעות 22:00-16:00 (הכניסה חופשית).

Palms and Tigers

מי אנחנו: "ליאור לחמן ובר גורן מ-Palms and Tigers. שנינו מגיעים מעולם האמנות והעיצוב, ולכן ההקשרים התרבותיים וההשפעות מתולדות האמנות ושדה האמנות העכשווי הם מקור השראה אינסופי עבורנו".
הסגנון של המותג: אופנת רחוב עכשווית. לב ליבו של הסטודיו הוא יצירת פריטים ייחודיים בעיצוב מקורי ואיכותי שיתאימו לכל חלל, מאורע, לכל אחד ואחת. "הדפס רשת הוא המומחיות שלנו ולכן כל קולקציה תלווה בהדפס על נייר איכותי וצבע אמיתי במהדורה מוגבלת".
10 צפייה בגלריה
מטפחת של Palms and Tigers בעיצוב ליאור לחמן ובר גורן
מטפחת של Palms and Tigers בעיצוב ליאור לחמן ובר גורן
"הדפס רשת הוא המומחיות שלנו". Palms and Tigers
(צילום: סטודיו Palms and Tigers)

מה יש בקולקציה החדשה שנמכרת ביריד? "ביריד תימכר הקולקציה החדשה, לצד קולקציות קודמות וסאמפלים מיוחדים. מדי כמה חודשים אנחנו מוציאים קולקציית קפסולה חדשה שנבנית סביב דימוי או נושא מרכזי שמעורר בנו השראה, שבא לידי ביטוי בכל פעם דרך מקבץ פריטים שונה במגוון מדיומים כמו קרמיקה, הדפסים וכדומה".
פריט מפתח בקולקציה: "הדפס רשת גדול (50x50 סנטימטרים) של הדימוי המרכזי שמלווה את כל הקולקציה החדשה: סוסים מהאוריינט דוהרים על רקע שקיעה ענקית, כשסביבם מסגרת יוונית והטבעות זהב. הוא מופיע על צעיף משי איכותי, שמעביר את תחושת הרעמה המתבדרת ברוח של הסוסים ומעניק למי שלובש אותו תחושה יוקרתית אבל גם יומיומית בגלל אפשרויות הלבישה המגוונות שלו - מסביב לצוואר, כחלק עליון, או כבנדנה על הראש".
10 צפייה בגלריה
המעצבים ליאור לחמן ובר גורן
המעצבים ליאור לחמן ובר גורן
"שנינו מגיעים מעולם האמנות והעיצוב". המעצבים ליאור לחמן ובר גורן
(צילום: סטודיו Palms and Tigers)

לקוחות המותג: "כל מי שאוהבים פריטים בעיצוב מקורי וייחודי, ויודעים להעריך קראפט איכותי, וכל מי שרוצה הצצה לתוך עולם עתיק בתרגום עכשווי".
מחירים ביריד: 350-20 שקל. ביריד תינתן הנחה של 20 אחוז על פריטים נבחרים, כולל מהקולקציה החדשה.
10 צפייה בגלריה
מטפחת של Palms and Tigers בעיצוב ליאור לחמן ובר גורן
מטפחת של Palms and Tigers בעיצוב ליאור לחמן ובר גורן
Palms and Tigers בעיצוב ליאור לחמן ובר גורן
(צילום: סטודיו Palms and Tigers)

מילי וישניא

מי אני: מילי וישניא, מעצבת תכשיטים וצורפת מתל אביב. בוגרת מכללת אומנית נעמ"ת ביפו, ובעלת מותג תכשיטים בעבודת יד.
הסגנון של המותג: "אני מפסלת צורות אורגניות, מעוגלות-צ'אנקיות, לא מדודות ושלא שואפות לסימטריה או לשלמות. מה שמנחה אותי ביצירה של תכשיט היא מערכת היחסים בינו לבין האיבר שעונד אותו".
10 צפייה בגלריה
תכשיטים בעיצוב מילי וישיניא
תכשיטים בעיצוב מילי וישיניא
"מערכת יחסים בין התכשיט לבין האיבר שעונד אותו". תכשיטים בעיצוב מילי וישניא
(צילום: רוני לבב)

מה יש בקולקציה החדשה שנמכרת ביריד? "הקולקציה מחולקת לכמה אוספים בהשראת נחשים, גוף האדם ובהשראת נוזלים. כל התכשיטים עשויים מכסף 925 או מכסף בציפוי זהב 14K".
פריט מפתח בקולקציה: "עגיל הטיפה – עגיל במראה טיפת מתכת שנוזלת מתוך האוזן".
10 צפייה בגלריה
המעצבת מילי וישיניא
המעצבת מילי וישיניא
"מפסלת צורות שלא שואפות לסימטריה או לשלמות". המעצבת מילי וישניא
(צילום: ירדן רוקח)

לקוחות המותג: "גברים ונשים בטווח גילים די רחב, שמגיעים מתוך חיבור לסגנון ולאסתטיקה של התכשיטים. בגדול, רוב הלקוחות הם צעירים וצעירות כמוני, שחלק בלתי נפרד מהחיים שלהם זה לבטא את עצמם בעולם עם לבוש, ציפורניים, קעקועים, אקססוריז ותכשיטים".
מחירים ביריד: 1,800-180 שקל.
10 צפייה בגלריה
תכשיטים בעיצוב מילי וישיניא
תכשיטים בעיצוב מילי וישיניא
תכשיטים בעיצוב מילי וישניא
(צילום: ליבי פודוליץ)

EMET

מי אני: אנת שלאין, בת 34 מתל אביב. את המותג EMET הקימה לפני ארבע שנים כ"מרחב בטוח למשחק עם השראה, חקירה וביטוי האמת שלי".
הסגנון של המותג: "תיקים חזקים עם נשמה, שבאו להרים צידה ואווירה. התיקים הם טבעוניים ומגיעים עם אריזות מפנקות וידידותיות לסביבה".
10 צפייה בגלריה
תיק של EMET Bags בעיצוב אנת שלאין
תיק של EMET Bags בעיצוב אנת שלאין
"תיקים חזקים עם נשמה, שבאו להרים צידה ואווירה". EMET
(צילום: אנת שלאין)

מה יש בקולקציה החדשה שנמכרת ביריד? "תיקי צידנית, תיקי גב, פאוצ'ים, תיקי יוגה, חולצות, צמידי כוונה וספרון נהדר אחד, לצד רוח טובה ושלל ברכות מהלב לשנה החדשה שבפתח".
פריט מפתח בקולקציה: "תיק הצידנית בשלל צבעים מעוררים המכיל שני בקבוקים – סופר-שימושי בארצנו החמה לבילוי בים, לפיקניק, לדייט בפארק, להופעות ולפסטיבלים, לנסיעות ארוכות ברכב, לטיולים בטבע. בשידוך לבקבוק יין זה הופך למתנה מופלאה לחג. עוד בקולקציה, פאוץ' עשוי בד ממוחזר שמגיע בשישה צבעים ובטנות מפתיעות".
10 צפייה בגלריה
אנת שלאין
אנת שלאין
"התיקים הם טבעוניים ומגיעים עם אריזות מפנקות וידידותיות לסביבה". המעצבת אנת שלאין
(צילום: תמר שלאין)

לקוחות המותג: "אנשים אמיתיים שאוהבים את החיים".
מחירים ביריד: 320-66 שקל.
10 צפייה בגלריה
תיק של EMET Bags בעיצוב אנת שלאין
תיק של EMET Bags בעיצוב אנת שלאין
תיק של EMET בעיצוב אנת שלאין
(צילום: אנת שלאין)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button