איגי אזלאיה במגפיים האדומים של MSCHF

במחיר של מאות דולרים ובמראה של סרט מצויר: המגפיים שמשגעים את עולם האופנה

אחרי שיצר "נעלי שטן" עם ליל נאס X, מותג האופנה MSCHF אחראי ללהיט הנוכחי שכבש את הרשת, אזל מהמדפים תוך שלוש שעות בלבד וגורם לרגליים להיראות ענקיות בלי פרופורציה

פורסם:
שבועות האופנה הם זירה המאפשרת לזהות טרנדים חדשים – כאלה המופיעים על המסלול או במקרים רבים, דווקא על האורחים בתצוגות, אלו שבתוך האולמות ואלה שבחוץ, המגיעים להצטלם אצל צלמי אופנת הרחוב שעדיין תרים אחר מתלבשים מעניינים. במקביל לשבוע האופנה של ניו יורק בתחילת פברואר, הושקו המגפיים האדומים של מותג האופנה MSCHF – ותעשיית האופנה מיהרה מיד לאמץ אותם. המותג, הפועל בברוקלין, אחראי בשנים האחרונות לכמה מהעיצובים המופרכים ומלאי ההומור שידעה התעשייה, כמו "נעלי השטן" שפיתח המותג יחד עם המוזיקאי ליל נאס X לפני כשנתיים. הנעליים נראו כמו דגם של נייקי, כשלסולייתם התווספה טיפת דם אנושי, ואף הביאו לפתח המותג תביעה מהאחרונים.
משפיענית האופנה דוריאן אלקטרה


כמו עיצובים רבים אחרים של MSCHF, גם המגפיים האדומים הפכו ל"סולד אאוט" במהירות – תוך שלוש שעות, לשם דיוק – ולאחד הלהיטים הגדולים ברשתות החברתיות, לרבות טיקטוק. המגפיים, שנראים כמו קריקטורה של דמות הקומיקס הפופולרית "אסטרו בוי", עשויים גומי TPU וסוליית EVA, מה שמעניק להם מראה ותחושה גמישים. מחירם עמד על 350 דולר, וכיום תוכלו להשיג אותם באתרי רה-סייל במחירים גבוהים בהרבה (ב-stockx תג המחיר עומד על 1,400 דולר). בעמוד האינסטגרם של המותג התלוננו הגולשים כי הביקוש גבר על ההיצע. "אז מי באמת השיג אותם?" תהה אחד העוקבים, "כולנו לא הצלחנו אפילו לרשום את השמות שלנו בזמן הצ'ק-אאוט בקופה".
הדוגמנית שרה סניידר והמגפיים

כוכב הטיקטוק וויסדום קאייה

רק מתי מעט הצליחו לשים את ידם על המגפיים, בעיקר פיגורות מתחום האופנה והבידור, שספק גדול אם שלפו ארנק כדי לרכוש את המגפיים. הזמרת איגי אזלאיה צולמה איתם לבושה בתחתונים אדומים וחולצת בטן לבנה על כבש מטוס סילון פרטי לצד הכיתוב: Big red boots for a big boss bitch (מגפיים אדומים גדולים לבוסית ביצ'ית גדולה); ואילו המוזיקאי דיפלו הופיע איתם במשחק כדורסל של הניו יורק ניקס, כשלצידו הדוגמנית אמילי רטאייקאוסקי. "רק אסטרו בוי שמחפש את האסטרו גירל שלו", כתב לצד התמונה שלו, מרפרר לדמות הקומיקס שבהשראתה עוצבו המגפיים.
דיפלו והמגפיים האדומים

הם לא היו היחידים. בשבוע האופנה של ניו יורק צולמה במגפיים משפיענית האופנה דוריאן אלקטרה בכמה מראות שונים. הדוגמנית שרה סניידר שילבה אותם עם מכנסי ברמודה קצרים מג'ינס וגופייה לבנה, בעוד כוכב הטיקטוק וויסדום קאייה הרכיב איתם כמה מערכות לבוש שונות. אלו רק חלק מההצפה הוויראלית של המגפיים ברשתות החברתיות.

זה, בעצם, סיפורם של המגפיים האדומים הספציפיים ושל המותג MSCHF בכלל: היכולת ליצור באזז עם פריטים במהדורות מוגבלות – המסייעות, במידה רבה, להפוך את המותג הבועט מברוקלין לאחד השמות החמים בעולם האופנה, ובעיקר להשאיר את קהל הלקוחות על אש קטנה, מצפים ומשוועים להיות חלק מקבוצה קטנה ואקסקלוסיבית של מי שהצליחו לשים את ידיהם על הפריט הנחשק.






לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button