הקולקציה של Skims לנבחרת ארצות הברית

קים קרדשיאן בגרסה אולימפית: מעצבת הלבשה תחתונה לנבחרת ארצות הברית

לאחר שבילדותה נסעה לתחרויות עם קייטלין ג'נר, הכוכבת מגשימה חלום וחושפת כי מותג האופנה שלה Skims מצטרף לרשימת המלבישים הרשמיים לאולימפיאדה

פורסם:
המשחקים האולימפיים הנערכים מדי ארבע שנים, ליוו את קים קרדשיאן מילדות. עכשיו, בגיל 40, היא סוף סוף מגשימה חלום. אמש (שני) השיק מותג האופנה Skims בבעלותה של קרדשיאן קולקציה ייעודית עבור ספורטאי המשלחות האולימפית והפראלימפית של ארצות הברית למשחקים בטוקיו.
בעוד המדים הרשמיים סופקו לנבחרת על ידי ראלף לורן – קרדשיאן עיצבה עבורם בגדים תחתונים, פיג'מות ובגדי נוחות לרגעים מחוץ לאולמות ואצטדיוני הספורט. צעד זה ממקם את Skims וקרדשיאן בשורה אחת עם המעצבים ובתי האופנה שהתגייסו לעצב בגדים לנבחרות הלאומיות: מלורן בארצות הברית, דרך לקוסט בצרפת ועד קסטרו בישראל.
5 צפייה בגלריה
הקולקציה של Skims לנבחרת ארצות הברית
הקולקציה של Skims לנבחרת ארצות הברית
"סקימס נועד להעצים נשים". הקולקציה לנבחרת ארצות הברית
(צילום: Courtesy of Skims)

בפוסט רגשני שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, שיתפה קרדשיאן את העוקבים בהגשמת החלום שלה כיזמת בתחום האופנה. "מאז שהייתי בת עשר, שמעתי כל פרט על האולימפיאדה מאבי החורג. כשצפיתי בספורטאים מתחרים, הבנתי את המסירות ואת הכבוד שבלהיות חלק מהמשחקים האולימפיים. נסעתי עם אבי החורג קייטלין ג'נר ומשפחתי לערים שונות לתחרויות אולימפיות, למשחקים האולימפיים ולתחרויות אתלטיקה קלה. בכל תחנה הייתי רוכשת חולצת טי אולימפית למזכרת".

הבגדים בקולקציה שתימכר באתר המותג החל ב-12 ביולי, צולמו על ידי האמנית הנודעת ונסה ביקרופט על ספורטאיות משתי המשלחות של ארצות הברית לטוקיו, האולימפית והפראלימפית: אלכס מורגן, סקאוט באסט, דלילה מוחמד, היילי אנדרסון ואג'ה ווילסון. "אנו גאים לתמוך בספורטאיות שייקחו חלק במשחקים האולימפיים והפראלימפיים בטוקיו", הוסיפה קרדשיאן בהצהרה רשמית. "נשים אלו מהוות מודל לחיקוי עבור נערות צעירות, כולל בנותיי שלי, ומראות להן שהכול אפשרי אם את עובדת מספיק קשה. סקימס נועד להעצים נשים ולאפשר להן להרגיש הכי טוב שלהן בכל יום, ואנחנו נרגשים לעבוד עם נבחרת ארצות הברית".
5 צפייה בגלריה
הקולקציה של Skims לנבחרת ארצות הברית
הקולקציה של Skims לנבחרת ארצות הברית
הקולקציה של Skims לנבחרת ארצות הברית
(צילום: Courtesy of Skims)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button