סאן מזרחי בקמפיין של זארה

בגלל קמפיין עם סאן מזרחי: קריאות להחרים את זארה

דוגמנית העל הישראלית סאן מזרחי הצטלמה לקמפיין של זארה, וברשתות החברתיות מיהרו לצאת נגדה ונגד החברה בעקבות המלחמה. פוסט באינסטגרם שבו נראו תמונותיה, התמלא בקריאות לחרם ול"שחרור פלסטין" ובטענות על רצח עם

פורסם:
דוגמנית העל הישראלית סאן מזרחי נבחרה להוביל קמפיין חדש לענקית האופנה הספרדית זארה, וברשתות החברתיות מצאו דרך נוספת להפוך את הופעתה בקמפיין לכלי ניגוח פוליטי בעקבות מלחמת ישראל-חמאס. בפוסט שפורסם אתמול (שבת) בחשבון האינסטגרם של החברה, מציגה מזרחי את אחד הטרנדים הגדולים של העונה: שמלות סליפ בהשראת לנז'רי. את 61.6 מיליון העוקבים של זארה פחות עניין מאיזה סוג בד עשויה השמלה, ורוב התגובות לפוסט עסקו בעיקר במוצאה הישראלי של מזרחי, בתו של כדורגלן העבר אלון מזרחי, ובקריאות להחרים את זארה.

"אנו עדים לרצח עם המביש ביותר בהיסטוריה. פלסטינים נהרגים רק בשביל להגן על אדמותיהם", נכתב באחת התגובות. בתגובות נוספות לפוסט דרשו העוקבים להחרים את זארה ואת מדינת ישראל לצד קריאות להפסקת אש ושחרור פלסטין. מנגד, פורסמו תגובות תמיכה במזרחי ובמדינת ישראל, לרבות קריאה לזארה לנעול את התגובות הפוגעות במזרחי עצמה. "הלאום של הדוגמנית לא אמור להפוך לנושא לוויכוח כאן. היא אזרחית פרטית ולא פוליטיקאית", נכתב.
מאז פרצה מלחמת "חרבות ברזל" לפני חצי שנה בדיוק, הפכה תעשיית האופנה הבינלאומית לזירת התגוששות בין תומכי המלחמה למתנגדיה, בליווי חולצות עם כיתובים שנויים במחלוקת, וצבעוניות המרמזת על תמיכה באחד מן הצדדים. זוהי אינה הפעם הראשונה שבה קוראים הגולשים להחרים את זארה, לאחר שבחודש דצמבר פורסם קמפיין החגים של החברה, שלדברי הגולשים הזכיר את הגופות הנערמות בעזה.
1 צפייה בגלריה
סאן מזרחי בקמפיין של זארה
סאן מזרחי בקמפיין של זארה
סאן מזרחי בקמפיין של זארה
(צילום: מתוך האינסטגרם של זארה)
בקו החזית מאז ה-7 באוקטובר נמצאות גם הדוגמניות הישראליות הפועלות בעולם. בראיון ל"לאישה" בחודש נובמבר שיתפה מזרחי על תחושותיה כדוגמנית בינלאומית לאחר שפורסם שער בכיכובה להארפר'ס בזאר האיטלקי. "עד כה קיבלתי תגובות מדהימות ומרגשות מהמון ישראלים. לצד זה, אני מרגישה הרבה פעמים לבד. למרות שהצוותים שאני עובדת איתם נותנים לי תחושת ביטחון ותמיכה ואין כמעט שיח פוליטי בימי צילום - אף אחד, ככל שינסה, לא יוכל להבין את הסיטואציה הכואבת ואת חוסר האונים".
מטעם סוכנות הדוגמנות אינץ׳ מודלס אשר מייצגת את סאן מזרחי נמסר: "בעקבות אילוצי לו״ז של הדוגמנית שנמצאת כרגע על טיסה לניו-יורק לצילומי קמפיין חדש, לצערנו לא נוכל להתייחס בשמה של סאן בנוגע לדעותיה האישיות על המצב, אבל אנו סמוכים ובטוחים שהיא מאושרת להיות הפנים הישראליות והכל כך מזוהות עם מדינתנו ברחבי העולם דווקא בזמנים כאלו".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button