"יש לי ממדי גוף גדולים, כך שכאשר אני לובש בגדים שנוחים לי, אני תמיד זוכר אותם". אדם דרייבר

יפה או מכוער - למה כולם רוצים לרכוב על אדם דרייבר?

עם אוזניים בולטות, גוף המתנשא לגובה 190 סנטימטרים, נקודות חן ואף גדול, השחקן עם המראה המוזר אף פעם לא ציפה שיבקשו ממנו לדגמן. כך הפך לכוכב המפתיע של עולם האופנה

פורסם:
השחקן אדם דרייבר הולך להיות מסך הבית שלכם בשנה הקרובה. ב-24 בנובמבר הוא יפציע לצדה של ליידי גאגא בסרט החדש "בית גוצ'י", שמסע יחסי הציבור שלו בשיאו, בעוד רק החודש נבחר לשמש כפנים לבושם החדש Hero של בית האופנה המתחרה ברברי. במהלך החודשים הקרובים גם יצא לאקרנים הסרט "אנט", שפתח את פסטיבל קאן (מבקר הקולנוע של ynet סיכם אותו בצמד המילים "נפיחה קולנית") ושיוקרן השבוע בפסטיבל הקולנוע בירושלים. אלו מצטרפים לשורה ארוכה של תפקידים שעשה בקולנוע ובטלוויזיה, כמו אדם ב"בנות", פטרסון ב"פטרסון" הפיוטי, קיילו בסדרת "מלחמת הכוכבים" וצ'ארלי ב"סיפור נישואים". לא יהיה מופרך לומר שאדם דרייבר הוא השחקן ההוליוודי הלוהט של התקופה.
8 צפייה בגלריה
אדם דרייבר בקמפיין של ברברי
אדם דרייבר בקמפיין של ברברי
אדם דרייבר בקמפיין לבושם Hero של ברברי
(צילום: יחצ)

לאחר שסומן כסמל מין על תפקידו ב"בנות", עכשיו הוא שוב גורם לנשים (ולגברים) להתעוררות מינית. דרייבר מככב בפרסומת החדשה לבושם Hero של ברברי, שאותה הוא מתחיל הכי חזק שאפשר בריצה לצד סוס, חושף גוף שרירי ומהירות מעוררת קנאה, ומסיים ניצב על החוף כקנטאור (חצי אדם, חצי סוס). הקמפיין מבקש להעצים אנשים לחקור את הלא נודע, להיאבק עם עצמם, ולהפוך בעצמם ל"גיבורים". בתקשורת וברשתות החברתיות לא נותרו אדישים למראה המחשמל של דרייבר. "סוף סוף, אדם דרייבר שבאמת אפשר לרכוב עליו", בלטה הכותרת הפרובוקטיבית באתר Vulture, ובטוויטר הייתה זו צייצנית שפרסמה סרטון שלה הולכת על ארבע עם הכיתוב "מעמידה פנים שאני סוס כדי שאדם דרייבר יוכל לרכוב גם עליי".
8 צפייה בגלריה
אדם דרייבר וג'ואן טאקר בטקס האוסקר, 2020
אדם דרייבר וג'ואן טאקר בטקס האוסקר, 2020
עם ג'ואן טאקר בטקס האוסקר, 2020
(צילום: Getty Images)

דרייבר (37) נולד וגדל בקליפורניה, ארצות הברית. אביו, ג'ו, היה יועץ בפטיסטי לבני נוער. אמו, ננסי, ניגנה בפסנתר בכנסייה. שום דבר בהמשך לא הכין אותו להיות השחקן שהוא היום, ואולי דווקא כן: הוא גדל בחינוך נוצרי שמרני, וללימודי משחק פנה לאחר ששירת במשך שלוש שנים בחיל הנחתים של ארצות הברית, שאליו התגייס בעקבות מתקפת הטרור על מגדלי התאומים ב-11 בספטמבר. "זה לא היה נגד מוסלמים", אמר אשתקד בריאיון ל"ניו יורקר", "זה היה: הותקפנו. אני רוצה להילחם למען ארצי, נגד מי שזה לא יהיה".
8 צפייה בגלריה
אדם דרייבר
אדם דרייבר
אדם דרייבר
(צילום: AP)

את הרוח הפטריוטית תיעל בשנת 2006 להקמת הארגון ללא כוונות רווח "אמנות בכוחות המזוינים", שמעלה מופעי תיאטרון בכל זרועות הצבא בארצות הברית וברחבי העולם. "הקמתי את הארגון כדי להתחיל בדו-שיח בין אנשי צבא לאזרחים, חיילים ובני משפחותיהם ברחבי העולם", הוא מסביר בריאיון להשקת הבושם החדש של ברברי. "אנו מעניקים חוויות אמנותיות בחינם לקהילות של אנשי צבא, המציגות יצירות אמנות מגוונות בנות זמננו. אני סבור שחשוב שאנשים בצבא ובני משפחותיהם ייחשפו לצורת תקשורת, שייתכן שלא הייתה להם הזדמנות להתנסות בה בעבר".
8 צפייה בגלריה
אדם דרייבר עם ג'ואן טאקר בטקס גלובוס הזהב, 2020
אדם דרייבר עם ג'ואן טאקר בטקס גלובוס הזהב, 2020
שמרו את הולדת בנם בסוד. עם ג'ואן טאקר בטקס גלובוס הזהב, 2020
(צילום: AP)

במהלך לימודי המשחק הכיר את ג'ואן טאקר, שחקנית מוכרת פחות ממנו. "היא קראה הרבה ספרים, ידעה הרבה דברים, היא הייתה מאוד שלווה", סיפר ל"ניו יורקר". ב-2013 התחתנו השניים בטקס אינטימי. לשניים ילד קטן, שדבר הולדתו הוסתר מהתקשורת במשך שנתיים ב"מבצע צבאי", כהגדרת דרייבר. שמו של הבן, כמו גם שנת לידתו, מוסתרים מהציבור, אך בתמונות פפראצי מחופשה באיטליה של המשפחה השנה, נחשפו תמונות של הילד שנראה בערך כבן ארבע.
שנה לפני חתונתו, התרחשה הפריצה הגדולה של דרייבר על המסך כאדם סאקלר בסדרה "בנות" של לינה דנהאם ב-HBO. האוזניים הבולטות, הגוף התמיר המתנשא לגובה 190 סנטימטרים והאף הגדול במרכז הפנים, הפכו אותו לאנטי-גיבור, הבחור המוזר שדנהאם מנהלת איתו מערכת יחסים לא יציבה לאורך כל הסדרה. "בנות" סימנה את דרייבר ככוכב. סמל מין. הנבכיות שבה התנהל והיחס המוזר שלו למיניות הפכו אותו, באופן מפתיע, לדמות נחשקת. היו מי שטענו כי הוא קולו של דור, בדיוק כמו דנהאם.
8 צפייה בגלריה
אדם דרייבר, 2013
אדם דרייבר, 2013
"בנות" סימנה אותו ככוכב. 2013
(צילום: Getty Images)

אחר כך הגיע גם הקולנוע – שילוב בין סרטי אינדי איכותיים כמו "פטרסון" של ג'ים ג'רמוש ו"סיפור נישואים" של נח באומך, לשוברי קופות מסדרת "מלחמת הכוכבים" והסרט "שחור על לבן" שכתב וביים ספייק לי, שעליו גם היה מועמד בשנת 2019 לפרס אוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר. עכשיו הוא עומד להופיע בסרט המסקרן "בית גוצ'י", שיגיע לאקרנים בסתיו הבא, בתפקיד מאוריציו גוצ'י, שנורה למוות ב-27 במרץ 1995 בכניסה למשרדו בוויה פלסטרו שבמילאנו, חיסול שהזמינה גרושתו, פטריציה רג'יאני (ליידי גאגא).
למרות הפרסום הגדול לאורך העשור האחרון, נדמה כי הרומן של דרייבר עם תעשיית האופנה מתנהל עם הפסקות ארוכות. ב-2013, בשיא תהילת "בנות", כיכב דרייבר בקמפיין ג'ינס של מותג האופנה האמריקאי GAP, ועכשיו כאמור, כמעט עשור אחר כך, הוא הפנים של בושם חדש. אולי הסיבה לכך היא כי יחסיו עם אופנה ובגדים מורכבים.
"יש לי ממדי גוף גדולים, כך שכאשר אני לובש בגדים שנוחים לי, אני תמיד זוכר אותם. המידות של ברברי מתאימות לי", אומר מסביר. "בנוסף לכך, להיות הפנים של בושם זה חלק מרשימה ארוכה של דברים שלא חשבתי שמישהו יבקש ממני לעשות. זה לא היה משהו ששאפתי אליו, לכן זה עניין אותי עוד יותר".
ואולי זאת הסיבה שדרייבר הוא השם הכי חם כרגע: הוא לא נראה כמו דוגמן, הוא בעל מראה ייחודי שמושך את העין ואינו שחוק. השאלה שמנקרת בראש האם הוא יפה או לא – אינה חשובה. המראה הממגנט, חוסר הפרופורציות ונקודות החן שמקשטות את פניו, הופכות אותו לדמות שאי אפשר שלא להסתכל עליה. יש לשער כי תפקידו הקרוב כמאוריציו גוצ'י יספק לו תהילה נוספת בתעשיית האופנה, ואולי גם קמפיין לגוצ'י – שם המראה המוזר של דרייבר כבר נחשב למיינסטרים.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button