"הרגשנו צורך להרחיב את המותג לפריטי לבוש יומיומיים ושימושיים, כמו גם למתוח את הגבולות שלנו ושל הלקוחות שלנו". קולקציית הג'ינס של M ביי משכית

מרד הנעורים של משכית: בית האופנה הישראלי היוקרתי נכנס לג'ינס

עם קמפיין המציג דוגמניות ללא חולצה, קעקועים וסיגריות – המותג שידוע בזכות מעילי המדבר ושמלות ערב רקומות, משיק לראשונה קולקציית דנים. "בחרנו לקחת את זה לקצה"

פורסם:
67 שנים מאז נוסד כחברה לפיתוח עבודות יד ונוי של עולים חדשים מהפזורה היהודית בגולה, בית האופנה משכית משיק השבוע קולקציית דנים ראשונה. לצד מעילי המדבר האייקוניים, תוכלו למצוא מכנסי סקיני ג'ינס בצבע כחול אינדיגו; מעל שמלות הערב הרקומות בעבודת יד של המותג, תוכלו לזרוק את מעיל האופנוענים החדש מעור בצבע שחור, סיומת מחוספסת למערכת הלבוש. יש שיראו בכך חלק ממתיחת פנים שעובר מותג היוקרה הראשון שקם בישראל.
7 צפייה בגלריה
קולקציית הג'ינס של משכית
קולקציית הג'ינס של משכית
"אני חושבת שרות דיין הייתה נקרעת מצחוק אם היא הייתה רואה את הקולקציה"
(צילום: עדי סגל)

"אני מאוד אוהבת מכנסי ג'ינס, זה אחד מפריטי הלבוש הבולטים במלתחה הפרטית שלי", מגלה מעצבת משכית שרון טל. "בשנה האחרונה, גם בעקבות הקורונה, ובעיקר בגלל ההתחזקות של הקו המשני שלנו – M by Maskit, שהושק לפני שלוש שנים ומאופיין במחירים נגישים יותר ומכירה אונליין – הרגשנו צורך להרחיב את המותג לפריטי לבוש יומיומיים ושימושיים, כמו גם למתוח את הגבולות שלנו ושל הלקוחות שלנו. גם המוות של רות דיין (מייסדת בית האופנה, שנפטרה בפברואר 2021 בגיל 103, א"י) השפיע עלינו. אני חושבת שהיא הייתה נקרעת מצחוק אם היא הייתה רואה את הקולקציה, כי היא מעולם לא לבשה מכנסי ג'ינס בעצמה".
7 צפייה בגלריה
קולקציית הג'ינס של משכית
קולקציית הג'ינס של משכית
"העולם עבר שנתיים כל כך מאתגרות, ואנשים עשו תפניות בחיים"
(צילום: RBCO)

כיאה לפריט לבוש אשר כבר משנות ה-50 מזוהה עם מלתחה נינוחה, צעירים ומרד נעורים (כפי שהציג ג'יימס דין בסרט המופת בשם זה משנת 1955), בחרו במשכית להשיק את הקמפיין Dare Your Jeans בשפה פרובוקטיבית המציגה מסע של שתי נשים באווירה שמפגישה בין "תלמה ולואיז" לליב טיילר ואלישיה סילברסטון בקליפ לשיר "קרייזי" של אירוסמית' משנת 1993. בתפריט: דוגמניות ללא חולצה, קעקועים וסיגריות. לא משהו שלא ראינו בעבר בקמפיינים למותגי אופנה, אך צד שלא הכרנו עד כה במשכית. גם הבחירה בסיגריה דולקת, עלולה להצית אש סביב המותג בהלך הרוח הציבורי הנוכחי.

7 צפייה בגלריה
קולקציית הג'ינס של משכית
קולקציית הג'ינס של משכית
"רציתי שקולקציית הג'ינס תתאים למגוון רחב של לקוחות ומבני גוף"
(צילום: עדי סגל)

"בחרנו לקחת את הקמפיין לקצה. העולם עבר שנתיים כל כך מאתגרות, ואנשים עשו תפניות בחיים", אומרת טל ורומזת על הרצון של בית האופנה למתוח את הגבולות של עצמו. "הקולקציה שהצגנו בשבוע האופנה האחרון הייתה באווירה של מסיבה, כי הרגשנו שאנחנו יוצאים מהקורונה, לפני שידענו שנחזור לווריאנט הדלתא".
7 צפייה בגלריה
קולקציית הג'ינס של משכית
קולקציית הג'ינס של משכית
"משכית לא נחלשה. אנחנו מעצבים לכלות, לאימהות של כלות, ללקוחות שרוצות בגד בהתאמה אישית"
(צילום: RBCO)

"יש לנו קהל רחב. אני מניחה שיש שיאמרו שזה לא לעניין, יש כאלה שיתחברו או שיגיעו בזכותו", היא מוסיפה במענה לשאלה איך יגיבו הלקוחות לסגנון הפרובוקטיבי של הקמפיין החדש. "כמעצבת, אני חושבת על הלקוחה ואיך היא תרגיש בבגד – אבל בקמפיינים אנחנו, כבית אופנה, רוצים לשדר את מה שאנחנו מרגישים".
7 צפייה בגלריה
קולקציית הג'ינס של משכית
קולקציית הג'ינס של משכית
"יש לנו קהל רחב. אני מניחה שיש שיאמרו שזה לא לעניין, יש כאלה שיתחברו או שיגיעו בזכותו"
(צילום: RBCO)

בקולקציה החדשה שמונה דגמים, מתוכם שישה דגמים של מכנסי ג'ינס: מסקיני ג'ינס ועד בוט-קאט, מגזרה ישרה ועד גזרה נמוכה ורחבה. חלקם עם לייקרה, אחרים מדנים בלבד, כולם עם לוגו המותג המורכב משלוש נקודות, ובמחיר אחיד של 549 שקל באתר המותג – מחיר נגיש והוגן למכנסי ג'ינס של בית אופנה ישראלי.
"רציתי שקולקציית הג'ינס תתאים למגוון רחב של לקוחות ומבני גוף", משתפת טל בתהליך העיצוב והייצור, שנעשה בסין בשיתוף חברת UTR הישראלית. עוד בקולקציה: ז'קט ג'ינס שנראה כהכלאה בין אלמנטים עיצוביים הלקוחים ממעיל המדבר של משכית למעיל טרנץ' (699 שקל) וז'קט עור שחור בגזרת אופנוענים (2,399 שקל). טל מספרת כי הקו המשני של המותג צפוי להתרחב בהמשך העונה עם סריגים ופריטי לבוש נוספים.
7 צפייה בגלריה
קולקציית הג'ינס של משכית
קולקציית הג'ינס של משכית
"מי שלא צריכה שמלת ערב, יכולה לרכוש מכנסי ג'ינס"
(צילום: RBCO)

בניגוד לקו הראשי, המציע שמלות ערב וכלה בהתאמה אישית עם תג מחיר גבוה מאוד, הקו המשני של משכית מציע שמלות ערב ואוברולים למכירה מהקולב במחירים נגישים יותר (סביב 1,300-1,100 שקל). האם קו הג'ינס שמצטרף אליהם הוא ניסיון להביא למותג קהל צעיר שלא ידע את רות דיין? "זה מענה נוסף ללקוחות הקיימות, וכמובן, דרך להרחיב את קהל הלקוחות. מי שלא צריכה שמלת ערב, יכולה לרכוש מכנסי ג'ינס", עונה טל, "משכית לא נחלשה. אנחנו מעצבים לכלות, לאימהות של כלות, ללקוחות שרוצות בגד בהתאמה אישית. הקו המשני גדל במהלך הקורונה – מקולקציה אחת בשנה, אנחנו מעצבים עכשיו שלוש קולקציות – אבל לא בא על חשבון המותג הראשי".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button