מיהרו לאמץ את שם השיר. העמוד של ליווי'ס

בזכות שיר של ביונסה: המכירות של ליווי'ס קפצו

האלבום החדש של ביונסה ממשיך להשפיע על עולם האופנה - בעקבות יציאת השיר Levii’s Jeans דיווחה החברה שהיא נהנית מעלייה במכירות. "יש לה השפעות חיוביות על עולם הג'ינס", אישרו אנליסטים בשוק ההון

פורסם:
כולם מדברים על ״אפקט טיילור סוויפט״ ואיך היא משפיעה על כלכלות של מדינות וערים שלמות הודות לסוויפטיז האדוקים שעוקבים אחרי כל צעד ושעל שלה, אבל האמת היא שהביהייב, כוורת המעריצים סביב המלכה האם ביונסה, מוכיחה את עצמה כעוצמתית לא פחות, ולא סתם הזמרת בדרך להיכנס לרשימת המיליארדרים של "פורבס" לשנה הבאה. לראיה - מניות ליווי'ס זינקו ב-20% בעקבות השקת השיר החדש שלה, דואט עם הראפר פוסט מלון שנקרא Levii’s Jeans, שבו היא מזמינה את המאהב שלה להיכנס לתפקיד הג'ינס שלה ו"לחבק את התחת הזה כל היום". הביהייבס, כצפוי, נוהרים למדפים, והמותג נהנה מעלייה של 19.9% במכירות בהשוואה לתקופה המקבילה בשלוש השנים האחרונות.
בחברה הודו בפני אנליסטים שהזינוק נגרם בגלל השקת השיר וכי המותג נהנה מ"רגע עוצמתי" ברחבי העולם. "פתאום רואים ג'ינס מכף רגל עד ראש בכל מקום ברחבי העולם וסגנון המערבון באמת טרנדי באופנה ובמוזיקה. אין ראיה או הוכחה טובה יותר מאשר מישהי כמו ביונסה, שהיא מעצבת תרבות, וקוראת לשיר על שמנו", אמרה המנכ"לית מישל גאס. "אחד הדברים שבאמת משמעותיים במותג הוא לדאוג שליווי'ס יישאר במרכז התרבות". אולי בגלל זה החברה גם מיהרה לנצל את ההומאז' של מלכת הכוורת, והוסיפו אות i נוספת לשם המותג במדיה החברתית שלהם - כדי להתאים לאופן שבו ביונסה עיצבה אותו בכותרת השיר.
2 צפייה בגלריה
עמוד האינסטגרם של ליוויס
עמוד האינסטגרם של ליוויס
מיהרו לאמץ את שם השיר. העמוד של ליווי'ס
(מתוך אינסטגרם)
הרצועה המדוברת מופיעה באלבום הקאנטרי החדש של הזמרת, “Cowboy Carter", שיצא בסוף החודש שעבר. הדואט נמשך קצת יותר מ-4 דקות וכולל לא מעט התייחסויות לג'ינס של ליווי׳ס, כולל זה שה"בלו׳ז האלה" נמצאים בגנים שלה. "בוי, אני אתן לך להיות הג'ינס ליווי'ס שלי" ו"הו, הלוואי שהיית הג׳ינס ליווי׳ס שלי, איך שהוא מבליט לך את הטלפון", ועוד שלל רפרנסים שבינו לבינה.

אנליסטים של שוק ההון כתבו כי החברה נהנית מ"הנהון לעברה" מצידה של ביונסה: "ההשפעה של ביונסה הייתה כולה אורגנית וברור שיש לה השפעות חיוביות על קטגוריית הג'ינס וליווי'ס בפרט".
עם זאת, בחברה אמרו שגם למוצרים החדשים שהשיקו לאחרונה הייתה השפעה על שיפור מכירות החברה, בכלל זה חצאיות מבד דנים ומכנסיים שאינם ג'ינס.
2 צפייה בגלריה
ביונסה
ביונסה
ביונסה. לוק קאנטרי
(צילום: REUTERS)
ליווי’ס נוסדה בשנת 1853 על ידי מהגר יהודי-גרמני, לוי שטראוס, יליד בוטנהיים, בוואריה. הוא המציא את מכנסי הג'ינס הכחולים כפי שאנחנו מכירים אותם היום בעזרת מהגר יהודי אחר, ג'ייקוב וו. דייויס, שהגיע מריגה. בסיפור קלאסי על המהגרים שהגשימו את החלום האמריקני, לוי שטראוס הפך למותג נרדף לארצות הברית, ובכך מתאים היטב לאלבום המחווה של ביונסה לתרבות ה"אמריקנה". האלבום הלא-לגמרי-קאנטרי הזה גם לווה בשלל מראות של הכוכבת בהשראת קאנטרי - כולל טרנד חליפות הג'ינס מכף רגל ועד ראש, מה שמכונה "טוקסידו קנדי", מעילי טרנץ', חולצות מכופתרת, ג'ינס רחב רגליים, מגפיים וכובע בוקרים.
אופנת הבוקרים צברה תאוצה השנה גם מחוץ לאלבום החדש של ביונסה, אבל אין ספק שהיא העניקה לה (ולג'ינסים) תאוצה.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button