שתף קטע נבחר

קרם פנים שמספק תוצאות מידיות

כחלק ממגמת הטבע העולמית ובהתאם לעקרונות כימיה ירוקה, טכנולוגיה מתקדמת ומרכיבים חדשניים, משווקת חברת הקוסמטיקה הבינלאומית 'כריסטינה' קרם בעל תוצאה מיידית: Quick Performance.

 

מדובר בקרם פנים בעל נוסחה ייחודית במרקם קליל, מבוססת על מרכיבים בוטניים חדשניים, סרמידים, וחומצות שומן חיוניות. הנוסחה פועלת לשיקום המחסום העורי, למניעת אובדן נוזלים מהעור ובנוסף מעודדת תהליכי איחוי ומרגיעה עור מגורה.

 

 (צילם יח"צ) (צילם יח
(צילם יח"צ)

הקרם בעל תוצאה מהירה, מעניק חיים לעור הפנים במהירות כתוצאה מהשפעות הנגרמות ידי גורמים סביבתיים כמו: עישון, חשיפה לקרינה,זהום סביבתי, תזונה לקויה , מתחים נפשיים ועוד. ההגנה הבסיסית של העור נפגעת ולכן, העור פגיע יותר להפרעות דרמטולוגיות שונות כמו יובש ואדמומיות, עקצוצים, דלקות, גוון צהבהב אפרורי, חוסר חיות וזוהר.

 

הקרם מכיל: פפטידים ביוממטיים המגנים על כל חלקי התא מפני גורמי חמצון, "חיידק ידידותי" המשפר ומחזק את ההגנה הטבעית של המערכת החיסונית, תמצית מלפפון – לשיכוך והרגעת עור מגורה ודלקתי , תמצית בעלת תכונות חיטוי ופעילות אנטי-דלקתית לשיכוך העור ולהפחתת עור אדמומי, על ידי כך שהיא מונעת התרחבות כל דם , Frangipani – תמצית מפרח אקזוטי הגדל בתאילנד וידוע בסגולותיו כבעל תכונות נוגדות גירויים, מקל על רגישות בעור ומפחית אדמומיות. תערובת של תה ירוק, לבן ואדום- עשירה במרכיבים המשפיעים על כיווץ כלי הדם והידוק הרקמות.

 

240 שקל, אצל הקוסמטיקאיות המובחרות ברחבי הארץ

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילם יח"צ
קרם פנים שמספק תוצאות מידיות
צילם יח"צ
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים