שתף קטע נבחר

4 מדריכי כושר חושפים: הסודות מאחורי ה"קוביות"

גם במרדף אחר בטן מעוצבת ידע הוא כוח. רוצים בטן מעוצבת לקיץ? ביררנו עם ארבעה מדריכי כושר בעלי בטן שרירית במיוחד מהם התרגילים הכי טובים ומהם הטיפים לשגרת חיים מנצחת בדרך לקוביות. אז איך באמת עושים את זה כמו שצריך? עוד רגע כבר תדעו

בזמנים כמו שלנו, ובייחוד בגלל הקיץ שהולך ותופס תאוצה, בטן מעוצבת, או "קוביות", היא משאת נפשם של ישראלים רבים. שריר זה נחשב ל"אקססורי" נחשק, סמל הסטטוס האולטימטיבי לקיץ, ורבים מקדישים לא מעט זמן כדי להתהדר בו.

 

עוד כתבות:

בדרך ל"קוביות": 6 טיפים להשגת בטן שטוחה

מנער שמנמן לארבעה אחוזי שומן: המהפך המדהים של אור

לגוף המושלם בבגד ים: אימון בטן וישבן מיוחד לקיץ

 

למרות כל זאת, יש סביבנו אנשים שעבורם סט קוביות מרשים הוא עניין שבשגרה - דבר מרגיז כשלעצמו, הרי איך זה שיש כאלה שזה פשוט בא להם בקלות? ערוץ הכושר לקח את המטרה ברצינות ותפס ארבעה מדריכי כושר לשיחה על קוביות ועל הישגים - וכמובן לא שכח לברר מהם התרגילים הכי טובים. הנה הם לפניכם.

 

 

ניסן לניאדו

 

גיל: 24

 

עיסוק: מאמנת כושר אישית ומדריכת סטודיו ברשת הולמס פלייס

 

מה הוביל אותך להשקיע במראה של בטן מעוצבת: "בתחילת דרכי כמאמנת סטודיו ניגשו אליי בנות עם שאלות על תזונה ותכניות אימון. התחלתי לקרוא לעומק, ניסיתי על עצמי את מה שקראתי וראיתי שאני מצליחה לשמור על תזונה ללא בעיה כי הכול בראש. כשהתחלתי לראות תוצאות, בחרתי להמשיך בדרך הזו כדי להתחטב ולהתעצב, ועם הזמן, כשאני רואה שאני מצליחה להשפיע על בנות לשנות אורח חיים, האהבה לאימונים ולתזונה רק הולכת וגוברת".

 

"האהבה לאימונים ותזונה רק הולכת וגוברת". ניסן לניאדו ()
"האהבה לאימונים ותזונה רק הולכת וגוברת". ניסן לניאדו

 

מה נאלצת להקריב על מנת לשמור על הקוביות: "נאלצתי לוותר על אכילת לחם ומזונות שיש בהם שמרים שונים, על קינוחים לאחר ארוחות ועל שתייה חריפה".

 

כמה זמן את מקדישה לאימוני הבטן: "אני מקדישה 20% עבודה על בטן מסך כל האימונים, ובנוסף לאימוני כוח אני מקדישה זמן לריצות".

 

איך ניסן מתחזקת כזו בטן מעוצבת? צפו בתרגילים האהובים עליה:

  

 

 

אלדד אמיר

 

גיל: 36

 

עיסוק: יועץ כושר בגו אקטיב קריית אונו

 

מה הוביל אותך להשקיע במראה של בטן מעוצבת: "הגנטיקה שנולדתי איתה. התברכתי בשישיית קוביות מסודרת לאורך כל הבטן, מה שנותן מראה אסתטי לכל הגוף. כל מה שהייתי צריך הוא לחדד ולהבליט את הקוביות בעזרת אימונים ותזונה מוקפדת".

 

הגנטיקה משחקת תפקיד חשוב. אלדד אמיר ()
הגנטיקה משחקת תפקיד חשוב. אלדד אמיר

 

מה נאלצת להקריב על מנת לשמור על הקוביות: "על מנת לשמור על מראה בולט של הקוביות אני נאלץ לוותר בעיקר על פחמימות ריקות עתירות קלוריות. חוץ מזה - כלום. צריך פשוט להתמיד באימונים".

 

כמה זמן אתה מקדיש לאימוני הבטן: "כ-30% מסך האימונים".

 

בטן שכזו לא באה ברגל. רוצים לראות איך אלדד עושה את זה?

  

 

 

ארן דאור

 

גיל: 36

 

עיסוק: מדריך כושר בגו אקטיב ויצמן תל אביב

 

מה הוביל אותך להשקיע במראה של בטן מעוצבת: "עם האוכל בא התיאבון, גרסת חדר הכושר: עם השיפור המתמיד בתזונה הגיע השיפור במבנה הגוף, וזה נתן לי את הדרייב להמשיך הלאה ולהדק אפילו יותר את משטר התזונה - שהרי תזונה היא הגורם העיקרי שמשפיע על נראות הקוביות בבטן".

 

"התזונה היא הגורם העיקרי שמשפיע". ארן דאור ()
"התזונה היא הגורם העיקרי שמשפיע". ארן דאור

 

מה נאלצת להקריב על מנת לשמור על הקוביות: "הכול! סתם... בסך הכול רק בצקים, שוקולדים, מטוגנים וכל מה שטעים בערך. כמובן שאני חוטא מדי פעם, וזה אפילו מומלץ, אבל ניתן לומר ש-90% מהתזונה שלי היא לפי הספר".

 

כמה זמן אתה מקדיש לאימוני הבטן: "3 פעמים בשבוע כ-7 דקות בממוצע".

 

צפו בתרגילים האהובים של ארן:

 


 

לורה שבליוב

 

גיל: 48

 

עיסוק: מאמנת כושר בגו אקטיב בת ים

 

מה הוביל אותך להשקיע במראה של בטן מעוצבת: "רציתי להישאר צעירה אז התחלתי להתאמן על זה, ועם הזמן זה התפתח והפך לאורח החיים שלי. תמיד שמרתי על כושר בסיסי, אבל לפני שלוש שנים הפכתי את זה למקצוע שלי".

 

מקדישה 30% מסך האימונים לבטן. לורה שבליוב ()
מקדישה 30% מסך האימונים לבטן. לורה שבליוב

 

מה נאלצת להקריב על מנת לשמור על הקוביות: "נאלצתי לוותר על תזונה לא בריאה. עם השנים, מבחינתי, זה הפך למשהו שאני לא מתאמצת לשמור עליו כי זה כבר הפך לאורח חיים. המבורגר, צ׳יפס, ופיצה אלו מאכלים שכבר לא טעימים לי. לא בא לי לאכול מוצרים שהגוף לא יכול לבנות מהם שריר".

 

כמה זמן את מקדישה לאימוני הבטן: "כ-30% מסך האימונים שלי".

 

עם הבטן של לורה אי אפשר להתווכח. בואו לראות איך היא עושה את זה:

 

 

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
קוביות. גנטיקה, תזונה ואימונים
צילום: shutterstock
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים