שתף קטע נבחר

מוכנים לרבע גמר? סיכום שמינית גמר בתחרות "השולחן המשפחתי של המדינה"

הן עקבו, בדקו, העירו, הריחו וטעמו מכל מנה, ועכשיו הגיע זמן הסיכום. צוות חיים בריאים של אסם - איילת הירשמן, סיגל קפלן ואורלי פיינה - על שלב שמינית הגמר בתחרות "השולחן המשפחתי של המדינה", על המנות, שיתוף הפעולה של המשפחות ואיך נבחרו אלו שהמשיכו לרבע הגמר

בשיתוף אסם

 

 

יותר ממאה משפחות הגישו את מועמדותן לתואר "השולחן המשפחתי של המדינה" במסגרת פעילות "שולחן משפחתי" המשותפת לאסם, "ידיעות אחרונות" ו-ynet, המתקיימת זו השנה החמישית.  בשנים הקודמות, למדנו על חשיבותה של ארוחת ערב משפחתית בהקשר תזונתי ועד כמה היא מועילה לקשרי משפחה, חיבור בין הורים לילדים ומלמדת על חשיבותו של זמן איכות בו כולם נפגשים. השנה יצאנו לדרך במטרה לבדוק האם אכן משפחות מצליחות ליישם את כל מה שלמדנו בשנים קודמות.

 

16 משפחות נבחרו והגיעו לשמינית הגמר, נכנסו למטבח כדי להכין מנה בריאה, טעימה ובשיתוף פעולה של כולם. חברות צוות חיים בריאים של אסם: עיתונאית האוכל - איילת הירשמן, הדיאטנית הקלינית ומנהלת תחום התזונה באסם - אורלי פיינה, ומדריכת ההורים - סיגל קפלן התמקדו בשלוש קטגוריות שבעזרתן קבעו ציונים לכל משפחה - איכות המנה, הערך התזונתי שלה ועבודת הצוות של כל המשפחה. הן הצטרפו לכל המשפחות במטבח ובדקו כיצד הן עובדות יחד, האם ההורים משתפים את הילדים, מה האחריות המוטלת על כל אחד והאם הם מצליחים בכך, וכמובן ממה מורכבת המנה המשפחתית והאם היא טעימה.

 

אז מי מהמשפחות בחרה במנה שלא כל-כך מוכרת למטבח הישראלי, אבל עשתה המון רושם, מי משתמש בהומור כדי לקרב בין כולם במטבח, איזו מנה מוכרת ואהובה קיבלה שדרוג בריאותי, באיזו משפחה יש קרבה גדולה בין האחים והאחיות, מי משתמשת בעשייה במטבח כדרך לייצר יחד משפחתי ואצל איזו משפחה לומדים על תזונה תוך כדי בישול? רגע לפני שאנחנו יוצאים לשלב רבע הגמר, צוות חיים בריאים מסכם את  שמינית גמר תחרות "השולחן המשפחתי של המדינה".

 

המשפחה המנצחת תזכה במטבח חדש בשווי 50 אלף שקל מתנת SAMGAL KITCHENS. מי שתגיע למקום השני תזכה ב-5,000 שקל לרכישת מוצרי אסם ברשת שופרסל.

 

רוצים לראות מה קרה בכל שמינית גמר? הפרקים המלאים מחכים לכם במתחם שולחן משפחתי  

 

בשיתוף אסם

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ירון ברנר
מימין: איילת הירשמן, אורלי פיינה וסיגל קפלן
צילום: ירון ברנר
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים