שתף קטע נבחר

חיישנים חכמים ומציאות רבודה: הדור הבא של הגולף מגיע לישראל

ישראלים, הכינו את המחבטים. ספורט הגולף עושה עלייה לארץ בדמות סימולטור מתקדם המדמה באופן מדויק את חווית המשחק. בתפריט: משחקים במקומות סגורים וממוזגים, טכנולוגיית ניתוח נתונים חדשנית ומציאות רבודה

ישראלים אוהבים לחבוט בכדורים - בין אם במשחק מטקות בחוף הים, או באימון טניס בקאנטרי השכונתי. אך כעת נראה כי פעילות ספורטיבית חדשה עומדת לשנות את הרגלי החבטות של כולנו. לראשונה, ספורט הגולף נוחת בישראל עם סימולטור חדשני, המשלב טכנולוגיה ומציאות רבודה לכדי חוויה שהיא לא פחות מהדבר האמיתי.

 

כתבות נוספות:

האימון שמשגע את העולם: איגרוף עם כפפות וחיישנים אלקטרוניים

אחרי התאונה שכמעט השאירה אותו משותק - חן הפך לאקרובט מקצועי 

ניסיתם ואתם לא מצליחים לרוץ? אלו הסיבות

 

בשנים האחרונות תרבות הגולף תפסה תאוצה בעולם והפכה לאידיאלית למפגשים ופעילויות חברתיות. בנוסף, משחק הגולף מחייב ריכוז, הפעלה מבוקרת של הגוף וקואורדינציה, ולאו דווקא כוח פיזי ומהירות, כך שאין פלא שהנתונים מצביעים על 50 מיליון אנשים ברחבי העולם מטווח גילאים רחב המשחקים בו.

 

הסימולטור הוא פרי פיתוח של ענקית הגולף הקוריאנית Golfzon, אשר נכנסה לשוק הישראלי במטרה לעודד את תרבות הגולף בארץ ולהנגישה לכלל הציבור. בשלב הראשוני החברה תציע את שירותיה למרכזי תרבות ופנאי, מרכזים מסחריים, מגדלי יוקרה, בתי מלון, מרכזים אקדמאיים ואף ללקוחות פרטיים, כאשר מחיר הסימולטור נאמד בכ-300,000- 400,000 ₪ (משתנה בהתאם לדגם הנבחר, צרכי החברה, היקפי ההזמנה, וסוג הסימולטור).

 

בואו לראות בעצמכם:

 

 

בסימולטור מוטמעת טכנולוגיה מתקדמת, המשלבת בין משחק פעיל לווירטואלי, המאפשר משחק קבוצתי עד 6 חברים. באמצעות הדמיית מסלול גולף ומקרן 3D ניתן לבחור בכל מגרש גולף בעולם ולדמות את תנאי מזג האוויר במקום באותו היום. כך לראשונה פקטור מזג האוויר הופך ללא רלוונטי ולבלתי תלוי במשחק עצמו.

 

סימולטור הגולף כולל שתי מצלמות בעלות מהירות גבוהה במיוחד - 2000 שוטים בשנייה, המצויידות בסנסור ראייה העוקב אחר השפעת תנועת השחקן על הכדור. לסנסור יכולת חישוב רחבה שבה הוא יכול אף לזהות חבטה בעייתית, או חבטה אשר פוספסה.

 

במסגרת המשחק השחקן חובט בכדור המונח על כר הדשא ואלגוריתמים המעוגנים בכ-251 פטנטים ייחודיים מנתחים על פי חוזקת המכה והזווית את מרחק ומהירות הכדור, והאם נכנס לגומחה. במקביל, הנתונים מוצגים על מסך מתקדם המדמה את הנקודה המדויקת אליה הגיע הכדור. אלה תורמים רבות לתחושת הממשיות והמציאות במגרש.

 

סימולטור גולף (יח
חווית משחק ריאליסטית לגמרי. סימולטור הגולף(יח"צ)

 

להפוך את הגולף לספורט ישראלי

הפרויקט פותח במשך 3 שנים על ידי מאות מטובי המתכנתים ובליווי מקצועי של אלוף הגולף בקוריאה, כאשר המטרה שעמדה מול עיניהם הייתה להפוך את מה שהיה מנת חלקם של עשירים בלבד לנחלת הכלל.

 

הסימולטורים כבר פרושים באסיה, ארצות הברית ואירופה בכל מקום אפשרי, החל מחללי העבודה של We Work, משרדי גוגל ופייסבוק, רשתות בתי מלון ועוד. הערך המוסף שנותן הסימולטור בדמות שחרור לחצים ביום העבודה אינו נסתר גם מעיניהם של החברות הגדולות בארץ, אשר מצדן החלו גם הן כבר להראות התעניינות.

 

אך לא רק לקוחות עסקיים מיועדים ליהנות מסימולטור הגולף. לערוץ הכושר נודע כי גם יזמי נדל"ן בוחנים את האפשרות לשלב את המוצר בבנייני מגורים. האם רחוק היום בו משחק גולף ספונטני יהפוך לדבר שבשגרה? כנראה שכבר ממש לא.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יח"צ
הטכנולוגיה מגיעה גם אל ספורט הגולף
יח"צ
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים