שתף קטע נבחר

לראשונה בעולם: טכנולוגיה מבוססת בלוטות' לטיפולי שורש

המכשיר שנקרא Wirele-X הוא פרי פיתוח של חברת פורום טק הישראלית. הוא יאפשר לרופא השיניים לראות על צג הטבלט שלו את אורך תעלת השן בטיפולי שורש ויסייע לטיפול יעיל ונוח יותר למטופל

טכנולוגיית השן הכחולה מגיעה למרפאות השיניים: חברת פורום טק הישראלית השיקה בתחילת החודש בתערוכה בינלאומית בגרמניה את הגרסה המתקדמת של מכשיר ה- apex locator – מכשיר צג דיגיטלי שמודד את אורך תעלת השן ומסייע לרופאי השיניים למקם את נקודת ה-apex בעת טיפולי שורש.

  

קיראו עוד כתבות על בריאות השן

 

מכשיר ה- Wirele-X החדש יתבסס לראשונה בעולם על טכנולוגיית בלוטות' וישדר את המידע לרופא השיניים על גבי צג טאבלט חכם, ללא צורך בכבלים המחוברים אל המטופל. המכשיר הוא פרי מחלקת הפיתוח של פורום טק והוא כולל אלגוריתם אשר באמצעותו מתבצעת המדידה המדויקת של אורך תעלת השן.

  

  ( )
המידע לרופא השיניים מופיע על גבי הצג

 

מכשיר זה הוא אחד ממוצרי הדגל של פורום טק, שמשווק למעל 150 מדינות ברחבי העולם. החברה מחזיקה ב-40% מנתח השוק העולמי המוערך בכ-500 מיליון דולר. כעת, עם השקת הגרסה המשודרגת, מצפה פורום טק להגדיל את נתח השוק ב-10% נוספים.

  

לדברי מנכ"לית פורום טק, שרי גור, הגידול המתמיד באוכלוסיית העולם והעלייה במודעות לבריאות הפה, מובילים את פורום טק לפתח מכשיר דנטליים מתקדמים שמייעלים את עבודת רופאי השיניים ומפחיתים את תחושת אי הנוחות של המטופלים.

 

"המכשיר החדש הוא הבשורה שלנו לרופאי השיניים בארץ ובחו"ל. אין לי ספק שהוא יסייע לנו להמשיך ולבסס את מעמדה של פורום טק כחברה ישראלית פורצת דרך בתחום הדנטלי".

  

בקיץ האחרון השיקה פורום טק מכשיר חדש בתחום השתלים הדנטליים בשם Implant Spotter, מכשיר טכנולוגי דמוי עט שמסייע לרופאי השיניים לאתר שתלים, ללא צורך בפתיחת חניכיים, ומאפשר למטופלים החלמה מהירה, ללא הרדמה וללא כאבים. המכשיר קיבל את אישור ה-FDA האמריקני וכבר מעורר עניין במרפאות השיניים בארה"ב.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
טיפול שורש. בעזרת בלוטות'
צילום: shutterstock
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים