שתף קטע נבחר

לשים מטפחת: אחרי המאפרות - אתגר הדתיות

16 אושיות רשת מהמגזר הדתי – יוטיובריות, אופנאיות, סטייליסטיות ובלוגריות – צילמו את עצמן בתוך הבאסה, ואחרי עם קלאסה, באתגר בהשראת #passthebrush שכובש את הרשת

 

אחרי אתגר המאפרות שכבש את הרשת, הגיע תורן של קושרות המטפחות: שירה ברלב עמרם הרימה את הכפפה, פתחה קבוצת ווטסאפ ייעודית והפעילה את חברותיה, בהשראת הקליפ שיצרו מאפרות ישראליות כחלק מאתגר #passthebrush שרץ ברשת. 16 אושיות רשת מהמגזר הדתי – יוטיובריות, אופנאיות, סטייליסטיות ובלוגריות – נטלו חלק בסרטון.

 

<< הכול על העולם היהודי - בפייסבוק של ערוץ היהדות . היכנסו >>    

 

ברלב עמרם, סטודנטית לתואר שני בפסיכודרמה, במאית, שחקנית ומנחת תיאטרון שסגורה, כמו רובנו, בביתה בימים אלה, חשבה "שזה יהיה מרגש ומשמח לקחת בלוגריות נוספות שקשורות לעולם כיסויי הראש, וליצור ביחד שיתוף פעולה שיעלה חיוך על הפנים", כדבריה.

 

קראו עוד בערוץ היהדות:

 

"היה חשוב לי לבחור בלוגריות שונות האחת מהשנייה, בין אם בפן הדתי, בין אם מבחינת התוכן שהן מביאות וגם בסגנון. רציתי שכל אחת מהעוקבות תוכל להתחבר למישהי ולהרגיש שגם היא חלק מכל זה. המטפחת שייכת לכולן, לא משנה הרקע, נשואה ואפילו לא נשואה. חוץ מהפן הדתי, יש למטפחת גם שיק וסטייל והיא נכנסה מאוד לאופנה".

 

לא לשקוע בעצב

ברלב עמרם וחברותיה עצמאיות כולן, והאופק הכלכלי נראה רחוק עד בלתי מושג: "השגרה כבר לא שגרה. אני כבר לא זוכרת איך מתלבשים. אני משתדלת מדי פעם לשים עליי איזו שמלה כדי להרגיש שיצאתי, אבל זה לא פשוט. הסרטון מראה לנו שכולנו באותה סירה. קשה להיות כל היום בבית, אבל אנחנו באות ואומרות קדימה, קומי, תתלבשי, תתארגני, שימי מטפחת, שטפי פנים ואת בן אדם חדש.

 

  ()

 

"הרי זה הקונפסט של הסרטון: רואים כל אחת מאיתנו שפוכה ותשושה, ופתאום רעננה ומגונדרת. אנחנו מעבירות בסרטון של פחות משתי דקות את המסר, שאסור לתת לעצמנו לשקוע בתוך המצב או העצב. צריך להמציא את עצמנו מחדש, לחייך, להיות יצירתיות, להיות נוכחות".

 

חגית רז בן ישי, "ד"ר מטפחת", בשבילכן, שהפכה את כיסוי הראש למקצוע, מספרת כי "אין ספק שהקליפ הזה הרים את כולנו - את המשתתפות כמו גם את הצופות. בתקופה שבה מחפשים רק למצוא פינה של שפיות וקצת לברוח מהמציאות ההזויה, האתגר הזה בא לכולנו בזמן".

 

רז בן ישי, שעוסקת גם בנטוורקינג וייעוץ בתחומה, מספרת כי "הנוכחות ברשתות החברתיות היא סוג של נחמה. משהו שממלא ומעביר את היום בצורה הכי חברתית שמותרת כיום. אני ממש מרגישה את הלקוחות שלי לידי. אני מעבירה חוויה ויזואלית מהמטבח שלי, מהשיגרה היום-יומית בבית, בפרטי הלבוש שאני מתעקשת עליהם גם אם אני לא יוצאת. כל דבר שאנחנו יוצרות היום, זה בסיס למשהו טוב שיקרה בעזרת ה' בהמשך".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים