שתף קטע נבחר

משפחת גולדין: "נתניהו ויתר על החזרת הבנים"

משפחתו של סרן הדר גולדין שגופתו נמצאת בידי חמאס תוקפת את ראש הממשלה על רקע החזרת גופות המחבלים: "הוא הרים דגל לבן מול חמאס, האמירה שהוא עושה הכל להשבת הבנים ריקה מתוכן"

 

 

אורון שאול (מימין) והדר גולדין ז"ל ()
אורון שאול (מימין) והדר גולדין ז"ל

החזרת גופות המחבלים הפלסטינים לידי הרשות גרמה לכעס גדול במשפחת הדר גולדין, שגופתו מוחזקת על ידי חמאס. במשפחה לא עברו על כך לסדר היום ומכנים את צעדיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו כהרמת דגל לבן: "מדינת ישראל מפגינה חולשה, דומה שהוא ויתר על השבתם של הדר ואורון שאול הביתה".

 

 

 

שאול וגולדין מוחזקים בידי חמאס מאז מבצע צוק איתן בקיץ 2014. בממשלה מבטיחים למשפחותיהם כי נעשים כל המאמצים להשיבם, אך הדברים לא יוצאים אל הפועל. כעת, אחרי שהממשלה שיחררה בשתי פעימות 16 גופות מחבלים שהיו מעורבים בפיגועים נגד ישראל, תוקפת משפחת גולדן את נתניהו.

לווית מחבל שגופתו הוחזרה לפלסטינים (צילום: AFP) (צילום: AFP)
לווית מחבל שגופתו הוחזרה לפלסטינים(צילום: AFP)

 

"כבר תקופה ארוכה שממשלת ישראל מפגינה חולשה נוראית מול הטרור ומול החמאס", טוענת המשפחה. "בזמן שהדר

ואורון נמצאים בשבי החמאס נתניהו משחרר גופות של מחבלים, משדרג את התשתיות בעזה, משלם את משכורות מחבלי החמאס ומכניס לרצועה סחורות בהיקפים שאף ממשלה לא ביצעה בעבר. כל זה מתרחש מבלי שמדינת ישראל תדרוש לקבל מידע על הדר ואורון ומבלי שיתנהל משא ומתן להחזרתם. האמירה הקבועה של ראש הממשלה ושריו שממשלת ישראל עושה הכל כדי להשיב את הבנים התגלתה גם הפעם במערומיה וכריקה מתוכן".

 

משפחת גולדין דורשת מראש הממשלה להיפגש בדחיפות עם משפחת שאול ועמם ולהבטיח כי מדיניות הממשלה תשתנה באופן מיידי. יש לציין כי בעבר, במסגרת ההסכם עם טורקיה, דרשו המשפחות לכלול את בניהן בעסקה הכוללת את שיקום עזה, אולם הם נותרו מחוץ להסדר.

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים