שתף קטע נבחר

אבי הנרצח מנצרת לילדיו: "מבקש שלא תנקמו"

עבד אל-קאדר חוסייני, סטודנט לרפואה, נורה למוות בסוף השבוע. אחיו נפצע קשה. בעקבות ירי והצתה בסמוך לזירת הרצח, קרא אב המשפחה לאבלים להימנע מפעולת נקמה: "אל תרצחו"

 

"מכל האוהבים אותנו, בני משפחה וחברים, אני מבקש שלא תרצחו ולא תנקמו. אלוהים חזק יותר מכולנו". זה המסר שהעביר מחמוד חוסייני, אביהם של עבד אל-קאדר (32) שנרצח בסוף השבוע, ואחיו מוחמד (23) שנפצע קשה מירי אלמונים בשכונת אל-כרום שבנצרת בסוף השבוע.

 

שני האחים נפצעו ביום שישי באורח קשה בתקרית הירי ופונו לבית החולים האנגלי בעיר, שם מת עבד-אל קאדר מפצעיו. עוד לא ברור מי ירה בשניים. הנרצח, עבד אל-קאדר חוסייני, היה סטודנט לרפואה בגרמניה. לא מזמן הוא חזר לחופשה בארץ והיה אמור לשוב בעוד מספר ימים כדי להמשיך את לימודיו.

עבד אל-קאדר חוסייני. אמור היה לשוב ללימודי רפואה בגרמניה ()
עבד אל-קאדר חוסייני. אמור היה לשוב ללימודי רפואה בגרמניה

האב מחמוד פונה לנוכחים בסוכת האבלים ()
האב מחמוד פונה לנוכחים בסוכת האבלים

יומיים לאחר הרצח נורתה אש לעבר אחד הבתים בשכונת אל כרום ומיד לאחר מכן מספר אלמונים הציתו את הקומה התחתונה של המבנה. משפחה שמתגוררת במבנה חולצה בסיוע שוטרים וללא פגע, והחשודים נמלטו מהמקום. כוחות גדולים של שוטרי משטרת ישראל פעלו במספר מתחמים באזור וביצעו סריקות לאיתור ומעצר החשודים. המשטרה הודיעה כי הרקע לאירוע הוא ככל הנראה הירי לעבר שני האחים.

 

בסוכת האבלים ביקש אביהם של האחים להרגיע את הרוחות. "אני פונה לאחים של הנרצח ואומר להם - אל תרצחו ואל תעשו כלום. צריך רק להתפלל לאלוהים. לא רוצים שום דבר אחר. נמשיך בחיינו עם הכאב וכולנו מתפללים למען החלמה מהירה לבן שלי, שנפצע גם הוא".

 

האב הוסיף: "תודה לתושבי העיר שתמכו בנו ופתחו את בתיהם. אני מעריך אותם ומקווה שנצליח למגר את תופעת האלימות שחוטפת את היקרים ביותר לנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המנוח. עבד אל-קאדר חוסייני
מומלצים