שתף קטע נבחר

אישום: סטה לנתיב הנגדי, הרג אישה - וברח

חוסיין שחאדה בן ה-21 מהכפר סולם שבצפון לקח את הרכב של אביו למרות שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה. על פי כתב האישום, הוא נסע במהירות מופרזת, התנגש חזיתית ברכב עם שתי נשים ותינוק, ועזב את המקום מבלי להזעיק עזרה. אחת הנשים נהרגה, השנייה נפצעה קשה

 

נהרגה בתאונה. אימאן זועבי ()
נהרגה בתאונה. אימאן זועבי

  

הריגה, חבלה חמור, הפקרה לאחר פגיעה, נהיגה ללא רישיון, נהיגה במהירות מופרזת ובקלות ראש - אלו העבירות שמייחסת הפרקליטות לחוסיין שחאדה בן 21 מהכפר סולם שליד עפולה שנהג ללא רישיון וגרם למותה של אימאן זועבי (53). כתב האישום של פרקליטות מחוז צפון הוגש היום (ה') לבית המשפט המחוזי בנצרת.

 

מכתב האישום שהוגש באמצעות עורכת הדין יערה ברזילי עולה כי ב-18 בדצמבר, סמוך לשעה 18:00,לקח הנאשם את רכבו של אביו ללא רשותו, על אף שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה, ונהג בו בכביש 7155 מכיוון כפר סולם לכיוון מושב מרחביה. באותה העת נהגה זועבי הדא בכביש מכיוון מושב מרחביה לכפר סולם, כאשר במושב האחורי ישבו תינוקה בן הארבעה חודשים וחמותה אימאן זועבי (53). על פי כתב האישום, שחאדה סטה אל הנתיב הנגדי והתנגש חזיתית ברכבה של הדא שהגיע ממול, תוך שהוא נוסע במהירות מופרזת.

התנגשות חזיתית. התאונה בצפון  (צילום: תיעוד מבצעי מד"א) (צילום: תיעוד מבצעי מד
התנגשות חזיתית. התאונה בצפון (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

 

כתוצאה מהתאונה נפגעה אימאן פגיעות אנושות ופונתה באמצעות מסוק אל בית החולים רמב"ם, אולם למרות מאמצי ההחייאה היא מתה לאחר זמן קצר. הדא נפצעה באורח קשה, הורדמה והונשמה, והיא עדיין מאושפזת בבית החולים.

 

על פי כתב האישום, לאחר התאונה עזב שחאדה את המקום מבלי להזעיק עזרה ומבלי לדווח על התאונה לרשויות או להמתין לבואן. ורק לאחר מספר שעות הסגיר עצמו למשטרה.

 

קרובי המשפחה של המנוחה אמרו ל-ynet כי "אימאן הייתה מוכרת כפעילה חברתית. תמיד הייתה עוזרת לאחרים. כאב לנו מאוד כשקיבלנו את הבשורה על מותה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אימאן זועבי שנהרגה בתאונה
מומלצים