שתף קטע נבחר

דיווחים בארה"ב: רוצח ההמונים צ'רלס מנסון אושפז בבית חולים

כלי תקשורת אמריקניים דיווחו שמנהיג הכת בן ה-82, שהורשע בין היתר ברצח שחקנית הקולנוע שרון טייט ב-1969, חולה מאוד ואושפז בבית חולים בקליפורניה. רשויות הכליאה במדינה: מנסון עדיין בחיים

 

 

גורמי כליאה בארצות הברית הודיעו היום (יום ד') שרוצח ההמונים הידוע לשמצה צ'רלס מנסון, בן 82, עדיין בחיים, וזאת על רקע הדיווחים לפיהם הוא אושפז בבית חולים. אתר הרכילות TMZ והעיתון "לוס אנג'לס טיימס" דיווחו אמש שמנסון, מנהיג כת בעברו, חולה מאוד ונלקח לטיפול במוסד רפואי בעיר בייקרספילד, שנמצאת במרחק של כ-96 קילומטרים מבית הסוהר קורקואן שבו הוא כלוא.

 

עוד חדשות מעניינות מהעולם בדף הפייסבוק של דסק החוץ   

 

שלושה כלי רכב של מחלקת הכליאה והשיקום של מדינת קליפורניה (CDCR) נצפו חונים מחוץ לבית החולים "מרסי" בעיר בייקרספילד, שבו מטופלים בדרך כלל אסירים במדינה.

 

חולה מאוד? מנסון (צילום: AP) (צילום: AP)
חולה מאוד? מנסון(צילום: AP)

 (צילום: MCT) (צילום: MCT)
(צילום: MCT)

 (צילום: AP) (צילום: AP)
(צילום: AP)

 (צילום: AFP) (צילום: AFP)
(צילום: AFP)

דובת CDCR, טרי טורונטון, מסרה רק שמנסון עדיין בחיים ועדיין נחשב לאסיר בבית הסוהר קורקואן. היא סירבה לומר אם מנסון נמצא בתוך בית החולים בבייקרספילד והסבירה שחוקי המדינה בנוגע לביטחון אסירים מונעים ממנה לדון במצבו הרפואי של אסיר.

 

מנסון-79 הוא אחד הרוצחים המפורסמים והאכזריים בהיסטוריה. במשך חמישה שבועות בקיץ 1969 הוא תכנן והורה על מקרי רצח אלימים, שהידוע שבהם הוא זה של השחקנית שרון טייט, אשתו של במאי הקולנוע רומן פולנסקי, שהייתה בהריון באותה עת. מנסון הורשע בתכנון שישה מקרי רצח, אף שהמעשים לא בוצעו על ידו ישירות, אלא על ידי מאמיניו בכת שכונתה "משפחת מנסון".

 

אחותה של טייט, דברה, אמרה לסוכנות הידיעות AP שכמאמינה קתולית היא לא מאחלת רע לאנשים שרצחו את אחותה, ושהיא שומרת את תחושותיה לעצמה עד שתשמע על מותו של מנסון.

"אני ככל הנראה אשא תפילה למענם ואזיל דמעה ואבקש מהאל לרחם על הנשמות שלהם, אבל בינתיים לא הרשיתי לעצמי לחוש שום דבר משום שזה לא מבוסס", אמרה טייט. "אני לא מרשה לעצמי להרגיש שום דבר עד שאדע שזו האמת".

 

מנסון הורשע גם בהנהגת כת שחבריה, צעירים מנוכרים, חיו בקומונה ומילאו אחר הפקודות שלו והפכו בסופו של דבר לרוצחים. מנסון ושלוש נשים שנמנו על כת המאמינים שלו - סוזן אטקינס, פטריסיה קרנווינקל ולזלי ון הוטן - הורשעו ברצח ונידונו למוות בגין ביצוע שני מקרי רצח מחרידים בקיץ 1969. נאשם נוסף, צ'רלס "טקס" ווטסון, הורשע מאוחר יותר. הנאשמים ניצלו מעונש מוות משום שבין המשפט העליון של ארה"ב אסר ב-1972 באופן זמני את עונש המוות.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים