שתף קטע נבחר

גופות קשישה ובנה אותרו בדירה בחיפה

בדירה בשכונת הדר נמצאו ללא רוח חיים קשישה בת 82 ובנה, בן 44. ככל הנראה הם מתו לפני ימים רבים. אין חשד לפלילים

 

 

שתי גופות אותרו בדירה בחיפה. קשישה בת 82 ובנה, בן 44, נמצאו הערב (יום ד') ללא רוח חיים בדירה ברחוב הרצל שבשכונת הדר בעיר. פראמדיקים של מד"א איתרו תחילה את גופתה של האישה, ודקות ספורות לאחר מכן נמצאה גם גופתו של הבן. על פי ההערכות, השניים מתו לפני זמן רב יחסית. במשטרה אמרו כי אין חשד לפלילים.

 

נסיבות האירוע עדיין אינן ברורות, אך במשטרה בודקים אם מדובר ברצח ובהתאבדות, בהתאבדות משותפת או שהשניים הלכו לעולמם בעקבות תאונה כחנק מגז. שתי הגופות יישלחו לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר כדי לפענח את סיבת המוות.

שוטרים מחוץ לדירה שבה נמצאו הגופות (צילום: איחוד הצלה) (צילום: איחוד הצלה)
שוטרים מחוץ לדירה שבה נמצאו הגופות(צילום: איחוד הצלה)

 (צילום: מד"א כרמל) (צילום: מד
(צילום: מד"א כרמל)

פראמדיק מד"א עידן לביא, שהגיע למקום, סיפר כי עם פריצת דלת הדירה אותרה האישה כשהיא עם סימני מוות וודאיים, ובסריקות נוספות במקום עלה חשש כי קיים אדם נוסף, ולאחר שהושגה גישה אליו מותו נקבע גם כן. "הגבר והאישה נמצאו כשהם ללא רוח חיים מזה כנראה זמן רב, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם במקום", אמר.

 

הבוקר נמצאו גופותיהם של אם ובנה ברחוב חטיבת גולני בעכו. פרמדיקים של מד"א ממרחב אשר שהגיעו למקום מצאו את גופת האישה, כבת 35, מוטלת על הקרקע בכניסה לבניין לאחר שככל הנראה קפצה אל מותה מגובה של שש קומות.

 

כוחות גדולים שהגיעו למקום ערכו סריקות בדירתה ומצאו ילד כבן 5 עם סימני אלימות על גופו. לפרמדיקים לא נותר אלא לקבוע את מותו. נסיבות האירוע אינן ברורות ונבדק חשד שהאם רצחה את בנה - והתאבדה. האב, שלא התגורר עם בני המשפחה, נלקח לחקירה. האישה הייתה מוכרת לשירותי הרווחה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איחוד הצלה
הבניין שבו אותרו שתי הגופות
צילום: איחוד הצלה
מומלצים