שתף קטע נבחר

רצח ראשון בסכנין זה 16 שנה: נורה ליד האצטדיון

תושב העיר נורה הלילה למוות בפתח ביתו, סמוך לאצטדיון דוחא. בן 27 מסכנין נעצר בחשד לרצח

 

זירת הרצח בסכנין ()
זירת הרצח בסכנין

רצח ראשון לאחר 16 שנים בסכנין. הלאל גנאים, בן 32 מסכנין, נורה למוות הלילה (ב') סמוך לאצטדיון הכדורגל העירוני דוחא. מהמשטרה נמסר כי נסיבות האירוע אינן ברורות, ובתום חיפושים אחר זירת הרצח נעצר בן 27 מסכנין בחשד לרצח. גנאים פונה למרכז הרפואי לגליל בנהריה על ידי אמבונלס מקומי כשהוא ללא רוח חיים, ומותו נקבע בבית החולים.

 

המשטרה פתחה באיסוף ממצאים מזירת האירוע ובחקירת המקרה. קרוב משפחתו של גנאים אמר: "הלאל נורה כמה פעמים ונרצח בכניסה לביתו. ככל הנראה הרצח הזה היה מתוכנן". לדבריו, גנאים התחתן לפני כשלוש שנים ועבד בענף הבניין. "מעולם הוא לא חשב לפגוע באחרים. לצערי אנשים חפים מפשע הם אלה שמשלמים את המחיר".

הזירה בסכנין ()
הזירה בסכנין

אמין בשיר, תושב העיר, מסר כי "תושבי סכנין מגנים את הרצח בחריפות וכולם מזדהים עם משפחת הנרצח. זהו מקרה הרצח הראשון ב-16 השנים האחרונות. תמיד מטפלים כאן בכל סכסוך בזמן ודואגים לקרב את הלבבות כדי לשמור על אווירה טובה, נוחה ובטוחה. לא רוצים להיגרר לאלימות והפשיעה שנפוצה ביישובים ערביים אחרים. מדובר בתופעה חמורה שמהווה סכנה לציבור".

 

בשיר הוסיף כי "עיריית סכנין צפויה לערוך ישיבה יחד עם הוועדה העממית במטרה להרגיע את הרוחות. הכי חשוב שתושבי העיר יישארו מאוחדים ולא יתנו לפושעים להשתולל ביישוב".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים