שתף קטע נבחר

"סיגריות ו-150 שקל": תקף מינית עשרות נערות

אלון דמרי מיבנה ריצה בעבר מאסר בגין עבירות מין בנערות. אישום חדש נגדו חשף כי הוא שב לסורו על אף שהיה נתון לפיקוח. הוא יצר קשר עם כ-50 נערות, שכב עם בת 15, התגפף עם אחרת, והטריד מינית 18 נערות

תושב יבנה, שהורשע בשנים האחרונות בעבירות מין בקטינות, חזר לסורו על אף שהיה נתון לפיקוח שאוסר עליו ליצור קשר עם נערות מתחת לגיל 17. כך עולה מכתב אישום שהוגש היום (ב') לבית משפט השלום ברחובות נגד אלון דמרי (31). לפי כתב האישום, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז מרכז, דמרי ביצע עבירות של בעילה אסורה בהסכמה, מעשה מגונה, הטרדה מינית של קטין, שיבוש מהלכי משפט והפרת צו פיקוח.

 

בכתב האישום צוין כי דמרי עשה שימוש שיטתי במכשיר טלפון נייד שעליו לא הצהיר בפני יחידת הפיקוח בניגוד להוראות, ובאמצעותו פעל בשיטתיות וחבר לקבוצות שונות בוואטסאפ. לאחר שצפה בפרטי החברים ובתמונותיהם, פנה דמרי לכ-50 נערות בנות 13-17, הציג עצמו כ"אבי" וציין בכל פנייה שהוא בן 18 עד 22.

הנאשם יצר קשר עם הנערות בקבוצות וואטסאפ (אילוסטרציה) (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
הנאשם יצר קשר עם הנערות בקבוצות וואטסאפ (אילוסטרציה)(צילום: shutterstock)

דמרי, כך לפי כתב האישום, השתמש בתמונה של בחור צעיר שהייתה ברשותו, ולאחר שזכה באמון הנערות - הוא לקיים עמן שיחות בעלות אופי מיני בוטה והציע להן להיפגש עמו. בין היתר הוא החמיא לנערות על גופן, שאל אם יש להן חבר, אם יש להן ניסיון מיני קודם ועל העדפותיהן המיניות. במהלך השיחות אמר דמרי לנערות כי הוא רוצה להכיר אותן, ושיש לו רכב שעמו יוכל לעשות להן "סיבוב" או לקיים עמן יחסי מין ברכב או בחדר להשכרה בתשלום לפי שעה.

 

בחלק מן המקרים דמרי התערב עם הנערות על סכומי כסף שונים בשאלה אם הן בתולות. בכמה מקרים הוא הציע לנערות סכומי כסף עבור קיום יחסי מין ואף שילם לאחת הנערות עבור מפגשים מיניים. לפי כתב האישום, דמרי נפגש עם חמש מהנערות שהכיר. 18 מהנערות שאליהן פנה דמרי היו מתחת לגיל 15, ולפיכך מעשיו כלפיהן מהווים גם הטרדה מינית.

 

בין היתר יצר הנאשם קשר עם נערה בת 15, קיים עמה שיחות בעלות אופי מיני בוטה, שבהן הציע לה לקיים עמו יחסי מין תמורת 100 עד 200 שקל. הוא נפגש עם הנערה חמש פעמים וקיים עמה יחסי מין תמורת כסף.

 

דמרי גם יצר קשר עם נערה אחרת בת 15, קיים עמה שיחות בעלות אופי מיני בוטה שבהן הציע לה לקיים עמו יחסי מין תמורת קופסאות סיגריות ו-150 שקל. בהמשך נפגשו השניים ובמהלך המפגש נישק הנאשם את הנערה והתגפף עמה.

 

לפי כתב האישום, כששני קציני פיקוח הגיעו למקום עבודתו של הנאשם ושאלו אותו אם יש ברשותו מכשיר טלפון נוסף, הוא הכחיש וברח ברכבו. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים נגדו.

 

יצוין כי לחובת הנאשם עבר פלילי שכולל שתי הרשעות קודמות בגין עבירות מין שביצע בנערות. באחד המקרים הוא נידון למאסר למשך שנתיים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים