שתף קטע נבחר

לאחר הפיגוע: עמודי בטון הוצבו בארמון הנציב

המכשול החדש הוקם על ידי העירייה כדי למנוע דריסת הולכי רגל בטיילת שבה נרצחו בשבוע שעבר ארבעה חיילים. העבודות החלו יום לאחר הפיגוע

 

עמודי בטון בטיילת הירושלמית שבה נרצחו בשבוע שעבר ארבעה חיילים בפיגוע דריסה ()
עמודי בטון בטיילת הירושלמית שבה נרצחו בשבוע שעבר ארבעה חיילים בפיגוע דריסה

 

עשרה ימים לאחר פיגוע הדריסה בטיילת ארמון הנציב, שבו נרצחו ארבעה חיילים, החלה השבוע עיריית ירושלים להציב עמודי בטון לאורך הטיילת כדי למנוע מכלי רכב להצליח לסטות מהכביש אל עבר הטיילת עצמה. מטרת המכשול החדש שהוקם הוא למנוע דריסת הולכי רגל השוהים על הטיילת ועל המדשאה הסמוכה - המקום שבו עמדו החיילים שנפגעו בפיגוע הקשה בשבוע שעבר.

 

עובדים מטעם העירייה הם שאמונים על העבודות בטיילת. כבר ביום שלאחר הפיגוע הם הקימו גדר זמנית לאורך כל הטיילת ברחוב ינובסקי, וכעת הוצבו כאמור עמודי האבן הקבועים.

נרצחי הפיגוע בירושלים ()
נרצחי הפיגוע בירושלים
  

 

 

בפיגוע נרצחו ארבעה חיילים, סג"מ ארז אורבך ז"ל, סגן יעל יקותיאל ז"ל סגן שיר חג'אג' ז"ל וסג"מ שירה צור ז"ל. המחבל, פאדי קונבר, דרס אותם עם משאית בעת שהגיעו לטיילת ארמון הנציב לסיור לימודי במקום. 15 חיילים נוספים נפצעו בפיגוע. מבית החולים שערי צדק נמסר אתמול כי חל שיפור במצבה של חיילת שנפצעה באורח אנוש בפיגוע וכי היא עברה בהצלחה ניתוח אורתופדי, ותחזור לאשפוז במחלקה רגילה לאחר התאוששות.

 

יו"ר המנהל הקהילתי בארמון הנציב, יהודה בן יוסף, אמר ביום הפיגוע כי עלתה דרישה לעירייה להקים את המכשול בטיילת עוד לפני הפיגוע, גם כדי להגן על הולכי רגל מאופציה של פיגוע דריסה וגם כאמצעי בטיחות נגד תאונות דרכים. ואולם, רק יום לאחר הפיגוע החלו העבודות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עמודי בטון בטיילת ארמון הנציב
מומלצים