שתף קטע נבחר

הרעש באיטליה: גורי כלבים שרדו 5 ימים בהריסות

חילוץ של שלושה גורים מהריסות המלון שנקבר במפולת השלגים באיטליה מעודד את צוותי ההצלה: "זה סימן שיש עוד כיסי אוויר, נותן לנו תקווה". המאמצים למצוא את 22 הנעדרים נמשכים

 

 

שלושה גורי כלבים חולצו מהריסות המלון שנקבר לפני חמישה ימים במפולת שלגים באיטליה. חילוץ הגורים עורר תקווה שכמה מ-22 בני האדם שנעדרים עדיין בחיים. בתנאי מזג אוויר קשים, שלא צפויים להשתפר בקרוב, נמשכים מאמצי החילוץ מהריסות מלון "ריגופיאנו".

 

הכבאי האיטלקי פאביו ג'רמן אמר כי העובדה שהגורים נמצאו בחיים מעידה על כך שעדיין יש כיסי אוויר בהריסות – "סימן חשוב לחיים שנותן לנו תקווה", אמר. צוותי החילוץ התחילו לחפור בנתיב נוסף כדי למצוא ניצולים. "זה מרוץ נגד הזמן, אנחנו יודעים שאנחנו צריכים למהר", אמר לוקה קארי, דובר שירותי הכבאות.

 (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)

 (צילום: EPA) (צילום: EPA)
(צילום: EPA)
 

 (צילום: AP) (צילום: AP)
(צילום: AP)
צוותי החילוץ ממשיכים בחיפושים (צילום: AP) (צילום: AP)
צוותי החילוץ ממשיכים בחיפושים(צילום: AP)

 (צילום: EPA) (צילום: EPA)
(צילום: EPA)

ג'ורג'יה, ששרדה את האסון ()
ג'ורג'יה, ששרדה את האסון

עד כה חולצו תשעה בני אדם מהריסות מלון "ריגופיאנו". שבעה נספו במפולת השלגים. היום שוחררו הניצולים הראשונים מבית החולים, בהם ג'ורג'יה גלאסי והארוס שלה, וינצ'נסו פורטי. ג'ורג'יה בת ה-22 סיפרה שאכלה שלג כדי להישאר בחיים ב-58 השעות שבהן הייתה קבורה מתחת להריסות. היא סיפרה שישבה עם וינצ'נסו ליד האח בלובי של המלון והמתינה לפינויים אחרי מפולת השלגים. אז המלון קרס.

 

"הכול התחיל לקרוס סביבנו ולא הבנתי מה קורה", סיפרה. אז התעלפה וכשחזרה להכרה לא הבינה היכן היא נמצאת. גלאסי סיפרה שהיא ועוד כמה אנשים שהיו לכודים ביחד איתה השתמשו בפנסים של הטלפונים הניידים שלהם כדי להאיר את האזור שבו שהו. "איבדתי תחושה של זמן. כל הילדים התנהגו יפה מאוד. אף פעם לא שמעתי אותם בוכים". עם זאת, היא סיפרה, היא לא הפסיקה לבכות ושיבחה את הארוס שלה "שמעולם לא היה לו ספק שנצא מכל זה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
מחולץ מההריסות
צילום: רויטרס
מומלצים