שתף קטע נבחר

המנחה: "פוטין רוצח", טראמפ בתגובה: "יש הרבה רוצחים"

נשיא ארה"ב סיפק התבטאות שנויה במחלוקת כשנשאל בראיון לרשת "פוקס ניוז" על יחסיו עם נשיא רוסיה. "יש הרבה רוצחים. אתה חושב שהמדינה שלנו כל כך תמימה?", השיב למנחה

 

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הביע לא אחת את רצונו בשיקום היחסים עם רוסיה, וזכה ללא מעט ביקורות מבית לאחר שהרעיף מחמאות על נשיאה ולדימיר פוטין. עתה, טראמפ ניצב שוב באור הסערה לאחר שבראיון לרשת "פוקס ניוז" נדרש לענות על הטענה לפיה "פוטין הוא רוצח", והשיב: "יש הרבה רוצחים".

 

 

 (צילום: MCT, רויטרס) (צילום: MCT, רויטרס)
(צילום: MCT, רויטרס)

"אם רוסיה תעזור לנו במאבק מול דאעש, וזה מאבק גדול, ובטרור האיסלאמי ברחבי העולם - זה דבר טוב", הוסיף טראמפ. בנקודה זו אמר אוריילי לטראמפ: "אבל פוטין הוא רוצח". בתגובה הנהן הנשיא האמריקני בראשו ואמר: "יש הרבה רוצחים. מה אתה חושב, שהמדינה שלנו כל כך תמימה?".  

 

בסוף השבוע שעבר שוחחו שני המנהיגים לראשונה מאז כניסתו של טראמפ לתפקיד נשיא ארה"ב. "הם הראו נכונות לפתח את שיתוף הפעולה האמריקני-רוסי", נמסר מהקרמלין לאחר השיחה. יממה קודם לכן, במהלך מסיבת עיתונאים משותפת עם ראש ממשלת בריטניה תרזה מיי, הכריז טראמפ: "אני מקווה ליחסים פנטסטיים עם פוטין".

 

טראמפ במהלך השיחה הראשונה כנשיא עם פוטין (צילום: AFP) (צילום: AFP)
טראמפ במהלך השיחה הראשונה כנשיא עם פוטין(צילום: AFP)

 

 

לפני כשבועיים אמר פוטין כי הוא מקווה שיחסי ארה"ב ורוסיה יתחזקו בתקופת כהונתו של טראמפ. על הנשיא הנבחר אמר: "אני לא מכיר את מר טראמפ. מעולם לא פגשתי אותו. אני לא יודע מה הוא יעשה בזירה הבינלאומית אז גם אין לי סיבה לתקוף אותו, לבקר אותו או להגן עליו". 

 

קודם לכן לעג פוטין לטענות לפיהן רוסיה מחזיקה לכאורה ב"מידע מביך" על הנשיא הנכנס, במה שכונה פרשת "יצאניות במלון". פוטין תקף את הפרסום של הפרשה ואמר כי אנשים שמפיצים האשמות כוזבות על טראמפ "גרועים מזונות".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים