שתף קטע נבחר

טראמפ: "אני ישן 4 שעות בלילה, הזוי להיות נשיא"

בראיון ל"פוקס ניוז" חשף נשיא ארה"ב פרטים על חייו החדשים בבית הלבן: באיזו שעה הוא הולך לישון, מתי הוא קם - ומה הוא עושה בבוקר?

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, סיפר הלילה (יום ד') בראיון ל"פוקס ניוז" על השינויים בחייו מאז נכנס לבית הלבן. טראמפ סיפר כי הוא ישן רק ארבע שעות בלילה: "אני עובד שעות ארוכות, עד 12 או אחת בלילה", סיפר, וציין כי בדרך כלל הוא מתעורר בחמש בבוקר.

 

טראמפ סיפר כי כשהוא קם בבוקר הוא אוכל, קורא את העיתונים וצופה בטלוויזיה כדי להתעדכן בחדשות. הוא אמר כי להיות נשיא ולהסתובב בבית הלבן "זו חוויה סוריאליסטית במידה מסוימת, אבל אתה צריך להתגבר על זה כי יש כל כך הרבה עבודה לעשות – בין שמדובר ביצירת מקומות עבודה או במדינה אחרות שבאמת שונאות אותנו ורוצה לעשות נזק". נשיא ארה"ב הוסיף כי בימים הראשונים לנשיאותו הוא היה מופתע "מהגודל ומהעוצמה של כל דבר".

"מעולם לא התמודדתי לפני זה עם 'פייק ניוז'". טראמפ (צילום: AFP) (צילום: AFP)
"מעולם לא התמודדתי לפני זה עם 'פייק ניוז'". טראמפ(צילום: AFP)

דובר הבית הלבן שון ספייסר אמר גם הוא בשבוע שעבר כי טראמפ ישן ארבע שעות בלילה "במקרה הטוב".

 

טראמפ שב ותקף בראיון הלילה את כלי התקשורת והאשים אותם בשקרים: "אתם מכירים את השקרים. תמיד קיבלתי סיקור טוב פחות או יותר כאיש עסקים. מעולם לא התמודדתי עם 'פייק ניוז'. חלק מהערוצים וחלק מהעיתונים כל כך לא כנים. הרמה של חוסר הכנות, כשהם לוקחים סיפור שצריך להיות טוב".

הבית החדש. החטיפים כבר בארון (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
הבית החדש. החטיפים כבר בארון(צילום: Gettyimages)

לפני שבועיים, כמה ימים אחרי כניסתו של טראמפ לבית הלבן, סיפק "ניו יורק טיימס" פרטים על החיים של כוכב הריאליטי לשעבר ואיל הנדל"ן במעון הנשיא. לפי העיתון, בחמשת הימים הראשונים שלו בבית הלבן הוא גילה שיש בו הרבה דברים שהוא אוהב. "אלה הטלפונים הכי יפים שהשתמשתי בהם בחיי", אמר בראיון, "המערכת הכי בטוחה בעולם, המילים פשוט מתפוצצות באוויר" – כוונתו לכך שאיש לא מאזין לדבריו או מקליט אותם.

 

לפי "ניו יורק טיימס", טראמפ סיפר שפגישותיו מתחילות בתשע בבוקר, מוקדם מבעבר, ולכן יש לו הרבה פחות זמן לצפות בטלוויזיה. למרות זה, בערב הוא מספיק לצפות בה זמן רב. אף שטראמפ עצמו העביר שנים במגדל טראמפ הראוותני והמצופה זהב בניו-יורק, לפי דיווחים הוא התפעל באוזני עוזריו מהפאר וההדר של הבית הלבן ומהמרחקים העצומים בין חדריו. "יש פה הרבה חדרי ישיבות", אמר בהתפעלות. דווח כי הוא מעדיף לעבוד בחדר הסגלגל – וגם לבהות בו: "אנשים באו אליי לחדר הסגלגל, נכנסו – והם פשוט רוצים לבהות זמן רב", סיפר.

 

למטבח הבית הלבן הובאו שלל חטיפים שטראמפ אוהב לאכול במטוסו הפרטי, כולל חטיפי צ'יפס ודוריטוס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
טראמפ. "עובד שעות ארוכות"
צילום: AFP
מומלצים