שתף קטע נבחר

תיעוד: ויכוח בקיוסק הוביל ללינץ' באמצע הרחוב

ויכוח שהתפתח בין צעיר בן 21 מרחובות לשני צעירים אחרים הוביל אותם להכות אותו. בעודו על הקרקע הצטרפו עוד חמישה מחבריהם של שני התוקפים והחלו להכות אותו ללא רחם, דקרו אותו - ונמלטו. לאחר מרדף הם נתפסו ומחר יוגש נגדם כתב אישום

 

לינץ' מול המצלמות - והכול בגלל ויכוח: מחר (ה') יוגש כתב אישום נגד שבעה צעירים שהיכו ודקרו צעיר בן 21 מרחובות והותירו אותו לדמם על הכביש. מצלמות האבטחה של עיריית רחובות תיעדו את מקרה התקיפה החמור.

 

על פי העדויות שהשיגו עולה כי שנייים מהצעירים פגשו בקורבן בקיוסק סמוך, שם החל הוויכוח ביניהם. בשלב מסוים יצא הצעיר מהחנות והחל ללכת, אבל השניים המשיכו אחריו ואז לפתע החלו להכותו. הצעיר נפל על הקרקע וביקש שיחוסו עליו, אבל אז הצטרפו לקטטה עוד חמישה חברים של התוקפים והחלו ממש לבצע לינץ' בצעיר ששכב חסר אונים על הקרקע תוך שאחד מהם גם דקר אותו.

תוקפים את הצעיר בעודו שרוע על הרצפה ()
תוקפים את הצעיר בעודו שרוע על הרצפה

הצעיר נותר שרוע על הקרקע ()
הצעיר נותר שרוע על הקרקע

הצעירים נמלטו והותירו את הצעיר על הקרקע. אמבולנס שהגיע למקום פינה אותו במצב בינוני עד קשה לבית החולים קפלן בעיר. שני שוטרים מתחנת רחובות הבחינו בתקיפה האלימה בעת שנסעו ברחוב הרצל והחלו במרדף אחר הצעירים והצליחו לעצור שניים מהם. בתום חקירה מקיפה הצליחו להגיע לחמישה צעירים נוספים שהשתתפו בתקיפה החמורה.

 

שבעת החשודים הם דהוד סאלם בן 20, דוד בלאי בן 20, דניאל טשלה בן 20, טלהון וורקנך בן 19, אמרה דוד בן 22, וודג' בנימין בן 20 ומהרט יצחק בן 24. הם נעצרו לחקירה בחשד לניסיון רצח וגרימת חבלה ומעצרם הוארך מעת לעת ומחר כאמור יוגש נגד כתב אישום בבית המשפט המחוזי בלוד.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים