שתף קטע נבחר

צפו: פדופיל נעצר ב"פגישה מבוימת"

פוסע בגן, מחכה לילדה שאיתה קבע להיפגש - ואז הבלשים מזנקים: ישראל כברה, צעיר מפתח-תקווה, יעמוד לדין - הוא הסתנן לקבוצות של ילדות בווטסאפ, בפייסבוק ובאינסטגרם ופגע מינית בעשרות

 

 

בבית משפט השלום בפתח-תקווה תוגש היום (ב') הצהרת תובע נגד ישראל יעקב כברה, תושב העיר בן 21, החשוד שביצע עבירות מין בילדות שהכיר ברשתות החברתיות. "הוא גזל מילדות את תמימותן", אמר גורם במשטרה.

 

מעשיו של כברה נחשפו בחודש שעבר, כשהוא שלח הודעה לילדה בת עשר והיא הראתה את תוכנה לאביה. האב החל לפעול כדי לאתר את החשוד והגיש תלונה במשטרת פתח תקווה. נקבעה עם החשוד פגישה מבוימת בגן ציבורי בנתניה, ושם הוא נעצר.

רגעי מעצרו של כברה ()
רגעי מעצרו של כברה


במהלך חקירתו של כברה הגיעה המשטרה לעשרות ילדות שנפלו קורבן למעשים מיניים מצדו, חלקם חמורים במיוחד. התברר כי הוא הצליח להיכנס לקבוצות ווטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם של ילדות ולקבוצות בית ספר ברשתות האלה. הוא שלח הודעות אישיות לילדות, ושכנע אותן להצטלם ולהעביר אליו את התמונות. את חלקן גם שכנע להיפגש עמו.

 

בחקירה התברר כי כברה חבר ביותר ממאה קבוצות של ילדות ונערות ובקבוצות לשיתוף סרטי פורנו. במשטרה אומרים כי במהלך החקירה הצליחו חוקרות ילדים לשוחח עם 30 ילדות שעמן יצר כברה קשר. הם הגיעו גם לילדות נוספות, אך הוריהן לא הסכימו להגיש תלונה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מחכה לילדה - ומקבל שוטרים. כברה
מומלצים