שתף קטע נבחר

ברחו מהטיול השנתי למלון יוקרה: "רצינו להתפנק"

שני תלמידי י"ב לא הסתפקו במתחם האוהלים ליד ים המלח והבריזו ל"קראון פלאזה" הסמוך. לאחר שהמורים הבחינו בהיעדרם פרצה דרמה שכללה הקפצה של כוחות משטרה, צבא ויחידות חילוץ

"קראון פלאזה" ים המלח ()
"קראון פלאזה" ים המלח

שני תלמידי כיתה י"ב מבית הספר האזורי "שער הנגב" בדרום, החליטו שהאוהלים בטיול השנתי לים המלח אינם נוחים להם מספיק, ומבלי להודיע לאיש נמלטו באישון ליל לבית המלון היוקרתי הסמוך "קראון פלאזה". שלשום בלילה, מבלי להודיע למורים ולמדריכים שליוו אותם, ואפילו לא לחבריהם לשכבה, התחמקו השניים ממתחם האוהלים, הזמינו מונית ושכרו חדר מפנק במלון, שנמצא ברצועת המלונות של ים המלח.

 

אלא שכאשר הבחינו המורים בהיעדרם של השניים החלה דרמה מורטת עצבים. הצוות החינוכי, שלא הצליח ליצור עימם קשר, חשש שהשניים יצאו להסתובב בשטח ואולי נפלו לתוך בולען. בתוך זמן קצר הוזעקו למקום כוחות משטרה ויחידות חילוץ. גם מסוק הועלה לאוויר וכוחות צבא הוקפצו מחשש שהשניים אולי חצו בטעות את הגבול.

 

גם הורי הנערים הנעדרים עודכנו והגיעו למקום אכולי דאגה. רק אתמול בבוקר, גילו השוטרים אצל כמה מחבריהם לשכבה של השניים, שהשניים שלחו להם במהלך הלילה תמונת סלפי של עצמם באמבטיה המפנקת במלון. לאחר שהתמונה הועברה לקציני הביטחון של המלונות באזור, זוהה המלון המדובר, ומורתם של השניים, בליווי שוטרים, המתינה להם בלובי המלון, כשירדו מדושני שינה והלומי עונג מחדרם.

 

"עשינו טעות ואנחנו מצטערים עליה", אמר אתמול אחד הנערים ל-ynet ו"ידיעות אחרונות". "לא הייתה לנו כוונה לגרום לבהלה. תיכננו לקום מוקדם ולחזור למתחם האוהלים. היינו אחרי יום טיול קשה ורצינו רק להתפנק. הזמנו פיצה לחדר, ראינו טלוויזיה ונרדמנו. לא ראינו את עשרות שיחות הטלפון שחיפשו אותנו".

מהמועצה האזורית שער הנגב נמסר בתגובה: "האירוע יתוחקר ולקחים ילמדו בהתאם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים