שתף קטע נבחר

חשד לרצח אישה שנפטרה לפני שבועיים, נעצרו בעלה שאשפז את עצמו ואחיו

נתיחת גופתה של תושבת פתח תקווה בת 35 שנפטרה לפני שבועיים העלתה חשד לרצח. בחקירה התברר כי בעלה של האישה, בן 42, אשפז עצמו ביום מציאת הגופה בבית חולים פסיכיאטרי. על פי החשד, לאחר מותה השליך אותה יחד עם אחיו על המדרכה ככל הנראה כדי לדמות התאבדות

 

זירת הרצח בפתח תקווה (צילום: ירון שרון) (צילום: ירון שרון)
זירת הרצח בפתח תקווה(צילום: ירון שרון)
חשד לרצח אישה בפתח תקווה. שבועיים לאחר שנמצאה גופתה של פז בן יוסף, בת 35, בדירתה ברחוב שטמפפר בפתח תקווה מתברר היום (ו') שהיא נרצחה ככל הנראה בידי בעלה ובסיוע אחיו. הבעל, רמי חיים בן יוסף, נעצר לפני שבוע לאחר שאשפז עצמו ביום הרצח בבית חולים פסיכיאטרי. אתמול נעצר אחיו בחשד שסייע לאחר מעשה ובדה ראיות. על פי החשד, לאחר מותה הוציאו אותה השניים מהדירה והשליכו אותה על המדרכה ככל הנראה כדי לדמות התאבדות.

 

הגופה נמצאה ביום חמישי, 17 במרס, ועליה סימן לאלימות. בהמשך החקירה שבמהלכה התקבלו תוצאות נתיחת הגופה במכון לרפואה משפטית התברר כי בן יוסף נרצחה. כשבוע לאחר מציאת הגופה הגיעו השוטרים לבית החולים שבו אשפז עצמו הבעל בן ה-42 ועצרו אותו.

 

עו"ד גיל גבאי שמייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את בן יוסף, החשוד ברצח, אמר: "מדובר באדם הסובל במשך שנים ממחלות נפשיות ומוכר לרשויות בריאות הנפש. ההחלטה על אשפוזו הייתה של המשטרה לאור מצבו הנפשי, לא מיוזמתו. אנו נמצאים בשלבים הראשונים של החקירה, פרטי המקרה נמצאים בבדיקה לרבות מצבו הנפשי של הבעל".

חצר הבניין בפתח תקווה  (צילום: ירון שרון) (צילום: ירון שרון)
חצר הבניין בפתח תקווה (צילום: ירון שרון)
 

מעצרו של אחיו בן ה-35 הוארך בשבעה ימים בבית משפט השלום בפתח תקווה. סנגורו של החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית, עו"ד יזהר קונפורטי, אמר כי הוא מכחיש כל קשר למעורבות ברצח המנוחה. מיוחסות לו בין היתר עבירות רצח, ושיבוש הליכי חקירה ובידוי ראיות. מהמשטרה נמסר כי הרקע לרצח עדיין אינו ברור, וכי כל הכיוונים נבדקים. 

 

הנרצחת בטבריה הובאה למנוחות

אמש הובאה למנוחות אדל קלמן, שנרצחה על-ידי בעלה לשעבר בדירתם בטבריה. המשטרה עצרה את החשוד ברצח, מאיר גולדשטיין, לאחר שהתקבל דיווח על אדם חשוד שמסתובב עם כתמי דם. ניידת שהגיעה למקום עצרה את גולדשטיין, שעל פי החשד רצח אותה, ערף את ראשה והשליך אותו לפח.

 

 
הלווייתה של אדל גולדשטיין ז"ל בבית העלמין באשדוד  (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
הלווייתה של אדל גולדשטיין ז"ל בבית העלמין באשדוד (צילום: אבי רוקח)

האבל על מותה של הנרצחת  (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
האבל על מותה של הנרצחת (צילום: אבי רוקח)

 (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
(צילום: אבי רוקח)
 

 

חברי המשפחה מטבריה שהגיעו ללוויה סיפרו כי "מדובר באישה טובה שתמיד עזרה לאנשים. היא חזרה בתשובה בגללו והייתה מסורה לו שנים". הם הוסיפו: "אנחנו לא מאמינים שזה קרה, זה לא נתפס. קשה להאמין שהיא כבר לא בחיים".

 

בעיריית טבריה אמרו כי פסיכולוגים עומדים לרשות התושבים והילדים שיהיו זקוקים לעזרה, ובר טיפלו באישה שהתקשתה לתפקד לאחר המחזות הקשים של אתמול. ביום ראשון הקרוב יתגברו עובדים סוציאליים את עובדי מערכת החינוך כדי להתמודד עם קשיי הילדים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים