שתף קטע נבחר

לא נערת ליווי: "דיילי מייל" יפצה את מלניה במיליונים

הצהובון הבריטי המפורסם נאלץ לפרסם היום בעמודו הראשי התנצלות לגברת הראשונה של ארה"ב משום שרמז בכתבה בשנה שעברה ש"כדוגמנית היא סיפקה שירותים מעבר לדוגמנות"

הצהובון הבריטי "דיילי מייל" הסכים לשלם לגברת הראשונה של ארצות הברית מלניה טראמפ פיצויים ולפרסם התנצלות על כך שבשנה שעברה פרסם כתבה שבה נטען כי בימיה כדוגמנית סיפקה טראמפ "שירותים מעבר לדוגמנות" – רמז לכך שהייתה לכאורה נערת ליווי.

מלניה טראמפ. בהסדר הראשון קיבלה "סכום כסף משמעותי" (צילום: AP) (צילום: AP)
מלניה טראמפ. בהסדר הראשון קיבלה "סכום כסף משמעותי"(צילום: AP)

רעייתו של דונלד טראמפ, בת 46, תבעה את "דיילי מייל" וגם הגישה נגדו דרישה לפיצויים בסך 150 מיליון דולר בבית משפט בניו יורק. היא טענה כי הכתבה פגעה בשמה הטוב ובכך גרמה נזק עתידי לעסקיה, נזק שלטענתה שוויו מיליוני דולרים. עם זאת, גורם הבקיא בפרשה חשף בצהריים כי במסגרת ההסדר ישלם "דיילי מייל" לטראמפ פחות משלושה מיליון דולר, ובסכום זה כלולות כבר הוצאות המשפט.

ההתנצלות של "דיילי מייל" למלניה טראמפ ()
ההתנצלות של "דיילי מייל" למלניה טראמפ

היום פרסם "דיילי מייל" התנצלות בעמוד הבית של אתר האינטרנט שלו: "בכתבה ב-20 באוגוסט 2016 על מלניה טראמפ הוטל ספק באופי עבודתה כדוגמנית מקצוענית, ופורסמו בה שוב הטענות שהיא סיפקה שירותים מעבר לדוגמנות גרידא", נכתב שם. "אנחנו מכירים בכך שהטענות האלה בנוגע לגברת טראמפ אינן נכונות, ואנחנו חוזרים בנו מהן. הסכמנו לשלם לה פיצויים".

 

זהו עוד ניצחון למלניה טראמפ בפרשת הפרסומים השקריים עליה: בפברואר היא הגיעה להסדר בתביעה שהגישה נגד בלוגר ממרילנד שכתב גם הוא על שמועות בלתי מבוססות שהיא עבדה כנערת ליווי וטען טענת שקר שהיא חוותה התמוטטות עצבים. עורך דינה של טראמפ אמר אז כי ההסדר כלל סיכום על "סכום כסף משמעותי".

 (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)

עורך דינה של הגברת טראמפ פרסם אז הודעת התנצלות שכתב הבלוגר, וובסטר טרפליי: "אני מכיר בכך שההצהרות השקריות האלה פגעו עמוקות בגברת טראמפ ובמשפחתה, ולכן אני מביע את התנצלותי הכנה לגברת טראמפ, לבנה, לבעלה ולהוריה על כך שהשמעתי את הדברים השקריים האלה".

 

מלניה טראמפ, ילידת סלובניה, היגרה לארה"ב בשנות ה-90 ובשנת 2005 היא התחתנה עם דונלד טרמאפ.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
מלניה טראמפ. "מכירים בכך שהטענות אינן נכונות"
צילום: רויטרס
מומלצים