שתף קטע נבחר

ללא סיבה: פוטרה מנהלת המשק בבית הלבן

אנג'לה ריד הייתה לאישה הראשונה בתפקידה ולאפרו-אמריקנית השנייה בלבד. דוברת בבית הלבן אישרה כי ריד, ששימשה בתפקיד שש שנים, פוטרה. "עדיף לשאול את הבית הלבן למה פוטרתי", אמרה ריד. דוברת של טראמפ: "לא נדיר שמתחלפים עובדים בממשל חדש"

 

אנג'לה ריד ברקע הבית הלבן (צילום: AP) (צילום: AP)
אנג'לה ריד ברקע הבית הלבן(צילום: AP)

הבית הלבן אישר אמש (ו') את הדיווח של העיתון "וושינגטון פוסט" ולפיו מנהלת משק הבית במשכן הרשמי של הנשיא דונלד טראמפ בבית הלבן, אנג'לה ריד, פוטרה מתפקידה. עוד לפני האישור הרשמי אמרה ריד ל"וושינגטון פוסט": "עדיף שתשאלו בבית הלבן למה פוטרתי".

 

ריד מונתה לתפקיד בשנת 2011 והייתה אחראית לכל פינה ב-132 החדרים בבית הלבן ואחראית על יותר מ-90 עובדים. ריד הייתה לאישה הראשונה בתפקיד ולאפרו-אמריקנית השנייה בתפקיד שזוכה לתפקיד הנכבד. היא הגיעה לבית הלבן לאחר שהייתה מנהלת ברשת המלונות ריץ-קרלטון.

לא היו מרוצים? משפחת טראמפ (צילום: EPA) (צילום: EPA)
לא היו מרוצים? משפחת טראמפ(צילום: EPA)

סיבה לפיטורין לא נמסרה. דוברת בבית הלבן, שרה האקבי-סנדרס, אישרה את הדיווח וציינה כי הצדדים נפרדו בתנאים טובים. "אנחנו מאחלים לה הצלחה רבה", אמרה הדוברת והבהירה: "זה לא נדיר שכשממשל חדש נכנס לבית הלבן, יש חילופי תפקידים".

 

נשיאים חדשים ונשותיהם נוהגים למנות את האנשים שלהם לתפקידים כמו מנהל משק הבית, על אף שאנשים ששימשו בתפקיד של ריד בעבר המשיכו לעבוד בבית הלבן גם כשהתחלפו ממשלים.


פורסם לראשונה 05/05/2017 22:29

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים