שתף קטע נבחר

תיעוד הדריסה בת"א: רוכב אופניים נפגע מרכב

צוותי מד"א הוזעקו לאזור נחלת בנימין בעקבות דיווח על אירוע דריסה - אך במשטרה הדגישו כי מדובר בתאונה. רוכב אופניים נפצע בינוני

 

 

אדם אחד נפצע הבוקר (יום ב') באורח בינוני ושני בני אדם נפצעו קל בתאונת דרכים באזור הרחובות נחלת בנימין ודרך יפו בתל אביב. צוות טיפול נמרץ של מגן דוד אדום פינה את הפצוע בינוני, רוכב אופניים כבן 26, לבית החולים איכילוב בתל אביב. שני הפצועים הנוספים, אישה וגבר כבני 50, פונו לבית החולים וולפסון בחולון.

 

במרחב יפתח של המשטרה ציינו כי מדובר בתאונת דרכים. חקירה ראשונית העלתה כי רכב פרטי פגע ברוכב אופנוע, שנהדף לעבר רוכב האופניים. עוד עלה מהחקירה כי נהג הרכב הפרטי הוא בן 29 מיפו, שככל הנראה נסע ללא רישיון נהיגה.

 

זירת הדריסה בתל אביב, הבוקר ()
זירת הדריסה בתל אביב, הבוקר


דובר מד"א זכי הלר עדכן כי "בשעה 11:22 נמסר למד"א מרחב דן על ת.ד. בדרך יפו פינת נחלת בינימין בתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול לנפגעים, והם פונו לבתי החולים וולפסון ואיכילוב".  

 

חובש בכיר במד"א אריה פרקש שהגיע ראשון למקום סיפר: "ראיתי רוכב אופניים צעיר בן 26 שוכב במרכז הכביש כשבסמוך אליו אופניים מעוכים. הענקתי לו טיפול רפואי ראשוני במקום". הפרמדיק רונן כהן הוסיף: "הצעיר שרכב על האופניים היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות בראש, בחזה ובגב. לאחר טיפול ראשוני העלינו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו תוך המשך טיפול לבית חולים איכילוב כשמצבו בינוני ויציב".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים