שתף קטע נבחר

מכונית חנתה שעות בשטח מסעדה בתל אביב: "זה הזוי, עולם שלישי"

עובדי מסעדה בנווה צדק הופתעו לגלות מכונית חונה על המדרכה בפתח המסעדה - היכן שאמורים להיות שולחנות סועדים. בעלי המקום ניסה להיעזר במשטרה ובעירייה במשך שעות, ללא הועיל. עיריית תל אביב: "לא ניתן היה לגרור ולכן ניתן לרכב דו"ח משטרתי"

 

עובדי מסעדת "לולו" בשכונת נווה צדק בתל אביב נדהמו לגלות הבוקר (שבת) רכב שחונה על המדרכה בשטח המסעדה, במקום שבו אמורים להציב שולחנות סועדים. פניות העובדים ובעל המסעדה למשטרה ולמוקד העירוני עלו בתוהו, ורק אחרי שבע שעות, כשסועדים יושבים סביב המכונית, הגיע נהג הרכב להזיזו.  

 

בעלי המסעדה אמנון בן יעקב סיפר ל-ynet: "בשעה 8 בבוקר השף שלי שולח לי הודעה וכותב לי 'אתה לא מאמין', יש רכב שעומד ברחבה ששייכת למסעדה ואי אפשר לפתוח את המקום". בן יעקב שהגיע למקום התקשר למשטרה, שלא הצליחה ליצור קשר עם בעלת הרכב. הטיפול בגרירת הרכב הועבר לפיקוח העירוני של עיריית תל אביב.



"בעירייה אמרו בהתחלה שהם ישלחו גרר אבל אחרי שהתקשרתי אליהם אמרו שבגלל שזה רחוב צר אין להם מה לעשות. זה שטויות כי לרחוב נכנסות גם משאיות", אמר בן יעקב. "חוץ מלהתייאש לא נשאר לנו מה לעשות. זה היה הזוי, אנשים התחילו לצלם את הרכב, אנשים התחילו להתיישב מסביבו, כי מהעירייה התייאשנו".

 

רק בשעה 15:00 הגיע נהג הרכב - התנצל, ונסע. "זה לא הגיוני שעד הצהריים לא קרה כלום", אמר בן יעקב. "פתאום הגיע בחור צעיר, ואמר שחבר שלו החנה את הרכב שם והוא מצטער. זה לא ייגמר ככה, אני לא מתכוון לשתוק על ההתנהלות הזאת. אני כועס על העירייה כי זה הזוי, זאת התנהלות של עולם שלישי. זה מגוחך. מדובר בהפסד של פרנסה. לא רק המקום של השולחנות האלה, גם לקוחות שלא רוצים, ובצדק, לשבת עם אוטו שחונה עליהם. אם בעל הרכב לא היה מגיע מרצונו, הייתי יכול להיות גם עכשיו עם סוזוקי כחולה, בפתח המסעדה".

 

מעיריית תל אביב-יפו נמסר בתגובה: "בשל תלונה על רכב שחנה שלא כחוק ברחוב שבזי, הגיעו למקום הפיקוח העירוני והמשטרה. משהתברר שלא ניתן לגרור את הרכב בשל מגבלות פיזיות ברחוב ולאחר שנעשו נסיונות לאתר את הבעלים ללא הצלחה, ניתן לרכב דו"ח משטרתי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
"אוטו שחונה על הלקוחות". היום בשכונת נווה צדק
מומלצים