שתף קטע נבחר

אסון בפסטיבל במדריד: פעלולן נפל למותו

פעלולן רקד בכלוב זכוכית לעיני 35 אלף צופים בפסטיבל מוזיקה בספרד. הוא נפל מ-30 מטר ונהרג. למרות הטרגדיה: הפסטיבל נמשך כרגיל

 

פעלולן נפל למותו מגובה 30 מטר במהלך הופעה בפסטיבל מוזיקה במדריד. פדרו אוניון מונרוי נהרג אמש (יום ו') לעיניי 35 אלף צופים בפסטיבל הרוק "מד קול".

 

פדרו רקד בכלוב מזכוכית ליד הבמה המרכזית, לפני הופעה של להקת הרוק האמריקנית "גרין דיי". במהלך הריקוד הרתמה של פדרו התנתקה ממנו, מסיבה לא ברורה, והוא נפל. פרמדיקים ניסו לבצע בו החייאה במשך כחצי שעה, אך לא הצליחו להציל את חייו.

 (צילום: EPA) (צילום: EPA)
(צילום: EPA)
  

חברי "גרין דיי" ספגו ביקורת קשה בגלל שעלו להופיע דקות ספורות אחרי הטרגדיה. לאחר ההופעה פרסמה הלהקה הבהרה וטענה שלא הייתה מודעת למותו של פדרו עד שירדה מהבמה.

 (צילום: AFP) (צילום: AFP)
(צילום: AFP)
 

ביקורת נשמעה גם נגד מארגני הפסטיבל, שהחליטו להמשיך את ההופעה. בהודעה רשמית של המארגנים נכתב: "פסטיבל 'מד קול' מביע צער על התאונה הנוראית ביום השני של הפסטיבל. מסיבות ביטחוניות החלטנו להמשיך את האירוע. אנחנו מביעים את תנחומינו למשפחה".

 

פדרו בן ה-42 ניהל חברת פעלולנים בברייטון. אחותו אישרה את הידיעה על מותו וכתבה בפייסבוק שהוא מת בזמן שעשה את הדבר שהוא הכי אוהב.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
ניסיונות ההחייאה
צילום: EPA
מומלצים