שתף קטע נבחר

דיווח: טראמפ כינה את הבית הלבן "מזבלה אמיתית"

נשיא ארצות הברית צוטט מסביר לחבריו במועדון הגולף מדוע הוא מעדיף להתרחק מוושינגטון ומגיע הרבה לשחק גולף. בנובמבר אמר להם: "אתם האנשים המיוחדים שלי" והזמין אותם לראיונות שערך לתפקידים בממשל החדש. הבית הלבן הכחיש את הדיווח

טראמפ משחק גולף. "הבית הלבן זה מזבלה אמיתית" (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
טראמפ משחק גולף. "הבית הלבן זה מזבלה אמיתית"(צילום: רויטרס)

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ כינה את הבית הלבן "מזבלה אמיתית" בשיחות שערך עם חבריו למשחקי הגולף הקבועים. כך דיווח הלילה (ד') אתר golf.com, שהביא קטעים מתוך כתבה של ספורט אילוסטרייטד. הבית הלבן הכחיש את הדיווח.

 

על פי הדיווח, טראמפ שוחח עם חבריו למועדון הגולף "בדמינסטר" שבניו ג'רזי, שנמצא בבעלותו, והסביר להם מדוע הוא מגיע הרבה לשחק: "הבית הלבן הזה הוא מזבלה אמיתית". לעיתים קרובות נצפה הנשיא כשהוא ללא אבטחה סמוך לאותם אנשים שמשלמים כסף רב כדי להיות בקרבתו.

מועדון הגולף בדמינסטר בניו ג'רסי (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
מועדון הגולף בדמינסטר בניו ג'רסי(צילום: רויטרס)

אובמה משחק גולף. טראמפ צחק עליו ששיחק יותר מדי (צילום: AFP) (צילום: AFP)
אובמה משחק גולף. טראמפ צחק עליו ששיחק יותר מדי(צילום: AFP)

במהלך מסע הבחירות לעג טראמפ לנשיא הקודם ברק אובמה שהוא משחק גולף לעיתים קרובות מדי, אבל מאז שנכנס לתפקיד טראמפ בילה יותר מ-20 אחוזים מהימים שלו במועדוני גולף בארצות הברית.

 

בחודש נובמבר ערך הנשיא הנבחר טראמפ קבלת פנים וארוחת ערב ב"בדמינסטר" באותו סוף השבוע שבו ערך ראיונות לחברי הקבינט שלו. במהלך ארוחת הערב פנה טראמפ לחברי המועדון: "זו הקבוצה האמיתית שלי. אתם האנשים המיוחדים שלי. אני מכיר בערך 100% מכם". אחר כך הוא אמר להם שהם מוזמנים לבוא לראיונות שיערוך למחרת לתפקידים בממשל החדש.

טראמפ עם אשתו ובנו בבדמינסטר. בבחירות זה היה סוג של אתר קמפיין (צילום: AP) (צילום: AP)
טראמפ עם אשתו ובנו בבדמינסטר. בבחירות זה היה סוג של אתר קמפיין(צילום: AP)

במהלך הבחירות לנשיאות "בדמינסטר" הפך לסוג של אתר קמפיין של טראמפ. כרזות וסטיקרים של טראמפ היו פזורים בכל רחבי המועדון, ומקדש אנטי-הילרי הוקם בבר שנמצא בחדר ההלבשה של הגברים. בתחרות שנערכה במועדון בזמן הבחירות חבשו המתחרים כובעים שעליהם נכתב "להשיב את אמריקה לגדולתה".

 

מאז שנכנס לתפקידו כנשיא טראמפ ביקר במועדון ארבע פעמים. הוא מחזיק בקוטג' שצמוד לבריכה ושלאחרונה מוגן בעקבות תפקידו. מבקריו של הנשיא צוחקים כי זוהי החומה היחידה שטראמפ הצליח לבנות.

 

הבית הלבן לא חושף את שמות שותפיו של הנשיא למשחקי הגולף, אך מדי פעם זה דולף החוצה. בתחילת החודש שעבר אמר לוביסט בכיר, שחבר במועדון ופועל עבור חברת תרופות, כי הוא משחק יחד עם טראמפ.

 

עם זאת, לא כולם נהנים מנוכחות הנשיא במתחם. אחד מחברי המועדון סיפר שלפחות 12 משותפיו הודיעו על עזיבה או הקפאה של המנוי במועדון. לא מדובר במחאה פוליטית אלא בסירוב לשתף פעולה עם הבעיות שנוצרות מכך שהנשיא מגיע למועדון, החל מהאבטחה הקפדנית בכניסה ועד להגבלות תנועה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
טראמפ משחק גולף. מעדיף להיות במגרש מאשר בוושינגטון
צילום: רויטרס
מומלצים