שתף קטע נבחר

עסקת ניימאר: זה מה שניתן לרכוש ב-222 מיליון אירו

עסקת העברת שחקן הכדורגל היקרה בהיסטוריה העלתה את השאלה מה ניתן היה לעשות עם הכסף. כמה שנים אפשר היה להשתכן בסוויטה היקרה ביותר בעולם וכמה מדינות היו יכולות למחוק חובות. וגם: כמה ארוחות מקדונלד'ס אפשר לרכוש ב-222 מיליון?

 

הקטארים יכלו לתעל 222 מיליון אירו, שהם כ-263 מיליון דולר, לכמה אפיקים אחרים במקום להסתפק ברכישת שחקן כדורגל אחד. עסקת העברת ניימאר הברזילאי מברצלונה לפריס סן ז'רמן שברה שיא עולמי, אך מה אפשר לעשות עם הכסף הזה.

 

בין השאר תוכלו לרכוש את האי Rangyai. מדובר באי שנמצא בסמיכות רבה לפוקט, יעד תיירותי מבוקש ותג המחיר שלו הוא 160 מיליון דולר. ב-100 המיליון הנותרים ניתן לרכוש שישה איים קטנים ואטרקטיביים: שניים באזור ארה"ב, שניים בקאריביים, אחד בפיג'י ועוד אחד ביוון.

 

אם תרצו לנוח באיזו סוויטה מפנקת, תוכלו להשתכן בסוויטה היקרה ביותר בעולם שמציע מלון President Wilson בז'נבה. לילה אחד בסוויטת הרויאל פנטהאוז יעלה 82,000 דולר, ולפיכך תוכלו להעביר בו כמעט תשע שנים בסכום רכישתו של ניימאר.

 

אם תרגישו נדיבים תוכלו לכסות את חובן החיצוני של ונואטו, גרינלנד ואיי הבתולה הבריטיים גם יחד. אוהבים מכוניות יוקרה? 20 מכוניות רולס רויס תוכלו לרכוש בסכום זה. ולסיום, אם אתם מעוניינים באיזו ארוחה מהירה, סכום הכסף ששולם עבור ניימאר יוכל לשמש אתכם ברכישת לא פחות מ-28 מיליון ארוחות מקדונלד'ס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים