שתף קטע נבחר

יו"ר מועצת יש"ע פורש מתפקידו

לא נמסרה סיבה רשמית להחלטתו של אבי רואה לפרוש מתפקידו בראשות מועצת יש"ע לאחר ארבע שנים בתפקיד. יש לציין כי הכונה אינה מוגבלת בזמן. הוא ימשיך לשמש כראש המועצה האזורי מטה בנימין

 

אבי רואה (צילום: בן קלמר) (צילום: בן קלמר)
אבי רואה(צילום: בן קלמר)

יו"ר מועצת יש"ע אבי רואה הודיע כי הוא פורש מתפקידו. רואה, שמשמש בתפקיד מאז שנת 2013, לא מסר סיבה רשמית לפרישה. יש לציין כי הכהונה כראש מועצת יש"ע אינה מוגבלת בזמן. בעקבות ההודעה יתקיימו בחירות לקביעת מחליפו של רואה, שימשיך לשמש כראש המועצה האזורית מטה בנימין.

 

רואה היה ממקימי ההתנחלות כוכב יעקב ובמשך שנים שימש כיו"ר מזכירות היישוב וכנציג היישוב במליאה של מועצה אזורית מטה בנימין. בשנת 1994 הצטרף רואה לצוות העובדים של תנועת ההתיישבות "אמנה" - תנועת ההתיישבות של גוש אמונים - בהנהגתו של זאב חבר (זמביש).

 

במשך שמונה שנים שימש כרכז יישובי בנימין ב"אמנה' והיה אחראי להקמתם, לפיתוחם ולקידומם של היישובים בתחום מועצת בנימין. בשנים האחרונות כיהן גם כראש מנהלת היישוב תל ציון כוכב יעקב.

 

בשנת 2002, מונה על ידי פנחס ולרשטיין, ראש המועצה האזורית בנימין הקודם, לשמש כסגנו לענייני היישובים. חמש שנים מאוחר יותר מונה לראש המועצה האזורית מטה בנימין וכאמור ב-2013 מונה ליו"ר מועצת יש"ע.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דניאל אליאור
אבי רואה
צילום: דניאל אליאור
מומלצים