שתף קטע נבחר

בן 6 הורד מרכב הסעות "כי לא חגר חגורה". נהג ומלווה נחקרו

תיעוד שבו נראה ילד בן 6 מתהלך לבדו סמוך לכביש בבית שמש הוביל לחקירה משטרתית. "הילד היה מפוחד וללא השגחת מבוגר", סיפר עובר אורח. חברת ההסעות: "הנסיעה הופעלה על-ידי בוגר מלווה שהורה היכן להוריד תלמידים". העירייה: "המלווה פוטר במסגרת הפקת לקחים"

 

 

משטרת ישראל פתחה בחקירה בעקבות אירוע שתועד בבית שמש שבו הורד ילד כבן 6 מרכב הסעות במקום שגוי וללא השגחת מלווה. אזרח שהבחין בילד יצר קשר עם אביו, וזה אסף את בנו.

 

לטענת הילד, מלווה הרכב הורה לו לרדת מההסעה באמצע הנסיעה ולא בכתובת ביתו, לאחר שלא חגר את חגורת הבטיחות. הילד הורד באמצע כביש כשהוא נראה מבוהל ומפוחד.

 

הילד שהורד מרכב ההסעות ()
הילד שהורד מרכב ההסעות

עובר האורח שצילם את הסרטון סיפר כי ראה את הילד יורד לבדו מרכב ההסעות, שנסע מהמקום. "פתאום הבחנתי בילד שיורד ומתחיל ללכת לבד ללא כל כתובת וללא השגחת מבוגר", אמר ל-ynet. "מדובר בכביש ארוך עם הרבה פועלי בניין מסביב. זה היה נראה לי מוזר, עצרתי את הרכב והצעתי עזרה לילד שנראה מפוחד. רצו ללמד אותו לקח באופן מאוד לא חינוכי".

 

במסגרת החקירה אותרו נהג חברת ההסעות והמלווה, וזומנו לחקירה. שניהם נחקרו בתחנת בית שמש ובסיום חקירתם שוחררו לבתיהם בתנאים מגבילים. 

 

חברת "הסעות דיקלה", שהסיעה את התלמידים, מסרה בתגובה: "'הסעות דיקלה' היא חברה נבחרת ומקצועית, שפועלת בקפידה ולפי כל כללי הבטיחות. החברה מפעילה קווים ללקוחות פרטיים, המורים לנהגים את תחנות ההורדה, לפי בחירת הלקוח. במקרה של הנסיעה המדוברת הקו הופעל על ידי בוגר מלווה אשר הורה לנהגים מתי ואיפה להוריד תלמידים. כל שאלה לגבי מיקום התחנה או סיבת העצירה יש להפנות לגוף המזמין ואין כל אחריות בעניין על החברה".

 

מעיריית בית שמש נמסר בתגובה: "מדובר בהסעה פרטית של מוסד חינוכי פרטי, ללא קשר ולא מטעם העירייה. העירייה מקיימת בירור מול הנהלת המוסד וכחלק מהפקת הלקחים פוטר מלווה ההסעה וייקבעו נהלים ברורים לאיוש משרות מלווי ההסעות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים