שתף קטע נבחר

גבר בן 50 טבע למוות סמוך לחוף נחשולים

גבר נסחף למים בחוף לא מוכרז צפונית לנחשולים, ונמשה מהם כשהוא ללא רוח חיים. אישה ששהתה עמו הצליחה להיחלץ כשהיא בהכרה מלאה

גבר כבן 50 טבע הבוקר (יום ו') למוות ב"מפרץ האהבה", חוף לא מוכרז צפונית לחוף נחשולים. הגבר נמשה מהמים וטופל על ידי פרמדיקים של מד"א, שנאלצו לקבוע את מותו כעבור זמן קצר.

 

פרמדיק מד"א אליק איסקימוב סיפר: "כשהגענו למקום אזרחים סיפרו לנו שגבר ואישה כבני 50 נכנסו למים ונסחפו לעומק. האישה הצליחה לצאת כשהיא בהכרה מלאה, ולאחר פרק זמן ממושך חילצו את הגבר שהיה מחוסר הכרה. ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות, אך הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו".

 

 

מרשות הטבע והגנים נמסר: "אזרח ששהה במפרץ האהבה התקשר אל פקח רשות הטבע והגנים ודיווח על שני אנשים שטובעים וזקוקים לסיוע. מצילי רשות הטבע קפצו עם אופנוע ים אל מפרץ האהבה, בנוסף לצוות רכוב בלווי חובשת וערכת החייאה שהוקפצו למקום. המצילים משו את הגבר מהמים ונתנו טיפול רפואי לאישה שנמצאה בקרבת החוף. הצוות הרפואי קבע את מותו של הגבר. האירוע אירע בחוף שאסור לרחצה".

 

ביום שלישי נקבע מותה של פעוטה בת שנתיים מבית שאן שטבעה ביום חמישי שעבר בבריכה פרטית בבית המטפלת שלה בעיר.

 

יום קודם לכן טבע למוות שלמה זלמן בלוי, בן 46, שקפץ למי הירדן בניסיון להציל את בתו בת ה-16 שנקלעה למצוקה. זלמן הותיר אחריו 15 ילדים. הבת שוחררה מבית החולים לאחר סדרת בדיקות.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יגאל גולדשיין, תיעוד מבצעי מד"א
ארכיון
צילום: יגאל גולדשיין, תיעוד מבצעי מד"א
מומלצים