שתף קטע נבחר

מעורר מחלוקת כמעט כמו המקור: קבלו את "רובוטראמפ"

נשיא ארה"ב זכה לרובוט מדבר בתערוכת "היכל הנשיאים" המפורסמת של דיסניוורלד, ובטוויטר חוגגים ובעיקר יורדים על היוצרים שסיפקו דמות שלא בדיוק דומה למודל המקורי. "נראה שהכינו רובוט של הילרי ואז נאלצו לשפץ"

 

 

 

אתמול (יום ג') נחשפה בדיסניוורלד שבאורלנדו, פלורידה, דמותו הרובוטית החדשה של הנשיא האמריקני דונלד טראמפ, שמככב על במה אחת לצדם של כל הנשיאים שקדמו לו. ונראה ש"רובוטראמפ" יודע לעורר לא מעט בלגן, במיוחד ברשת, ממש כמו הדמות המקורית.

 

הדמות הרובוטית מוצגת במסגרת תערוכת "היכל הנשיאים של דיסני", ויכולה לדבר ולהזיז את ידיה באופן מרשים ואנושי למדי, והנשיא טראמפ הקליט בעצמו את קולו של הרובוט בדמותו. אבל על כל הפעולות המרשימות האלה האפילה החיצוניות הלא לגמרי מדויקת של הנשיא ה-45 של ארצות הברית, ונראה שלראשונה תומכיו ומתגדיו של טראמפ הסכימו על משהו - הרובוטראמפ הוא לא ממש טראמפ.

דונלד טראמפ או שמא ג'ון וויט? הרובוט החדש בדיסניוורלד (צילום: youtube) (צילום: youtube)
דונלד טראמפ או שמא ג'ון וויט? הרובוט החדש בדיסניוורלד(צילום: youtube)
הטוויטר רעש וגעש ביממה האחרונה לאחר חשיפתה של הדמות הרובוטית, שהולבשה בחליפה כהה ובעניבה ארוכה. חלק מהגולשים טענו שהרובוט נראה כמו יריבתו של טראמפ במרוץ לבית הלבן, המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון, והיו הרבה מאוד שהסכימו שהוא בכלל נראה כמו השחקן ההוליוודי ג'ון וויט – תומך ידוע של טראמפ. אחרים השוו אותו לשחקנית הבריטית אנג'לה לאנסברי או לדמותו של ביף טאנן מהסרט "בחזרה לעתיד".
 (צילום: youtube) (צילום: youtube)
(צילום: youtube)

 (צילום: youtube) (צילום: youtube)
(צילום: youtube)
 

 

חלק מהתגובות בטוויטר:

 

 

 

 

 

 

"ככל שאני מסתכל יותר על טראמפ של 'היכל הנשיאים', כך אני נהיה משוכנע יותר שהם הכינו רובוט של הילרי ואז היו חייבים לשפץ", כתב אחד המשתמשים בטוויטר. "החלק הכי טוב של טראמפ ב'היכל הנשיאים' יהיה כשייקחו אותו משם וישימו אותו בכלא של המתקן של 'שודדי הקריביים'".

 

הנשיא עצמו, שידוע בחיבתו לתגובות בטוויטר, דווקא עדיין לא הגיב רשמית להשקת הרובוט שלו או לתגובות הרבות ברשת.

 

ברשת פוקס דווח כי בדיסני החלו לעמול על דמותו של טראמפ כבר לפני שנה, בתקופה שלאחר שנבחר לנשיאות אך עדיין לא נכנס לבית הלבן והושבע לתפקיד. לפי הבלוג של דיסני, "ה'טראמפ' החדש כולל את הפיתוחים האחרונים בטכנולוגיה שמאפשרים תנועות רכות ואנושיות יותר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים