שתף קטע נבחר

הגשם חלף: מתחמם עד סוף השבוע

המערכת החורפית הקצרה הסתיימה: הלילה עוד יהיה קר אבל הטמפרטורות בימים הקרובים צפויות להיות גבוהות יחסית לעונה

 

 

 

אחרי מערכת חורפית קצרה עומד מזג האוויר להתייצב בהמשך השבוע, ולפחות עד השבוע הבא לא יירד גשם: הלילה (בין שני לשלישי) עוד יהיה מעונן חלקית עד בהיר וקר, עם חשש לקרה במקומות המועדים, אך בימים הבאים צפויות הטמפרטורות לעלות.

 

מידות החום החזויות להלילה וחמחר: קריית שמונה 19-6, קצרין 16-5, צפת 15-6, טבריה 20-7, נצרת 16-6, חיפה 19-9, תל אביב 20-10, ירושלים 15-5, אשקלון 19-10, עין גדי 21-12, באר שבע 20-5, ערד 17-4, מצפה רמון 14-3, אילת 23-10.

 

הגשמים שפקדו אותנו עזרו לאתרי הטבע השונים ברחבי הארץ שנותרו יבשים למדי - ושימחו גם את ציידי השיטפונות שזכו לראות סוף כל סוף מים. מקק"ל נמסר כי "אתרים כמו יער מיר ונחל רפאים משוועים למים במהלך השנה, ואין ספק שזה מרגש לראות אותם במחזות כאלו". עוד אמרו בקרן הקיימת כי הם "שמחים ומאושרים לראות את עם ישראל יוצא החוצה אל הטבע גם בימים גשומים - אך חשוב לזכור גם לשמור על עצמכם כשאתם יוצאים ומחפשים שיטפונות. השאירו את הרכבים במקום בטוח מעל המים, שימרו על מרחק מהנחל ואל תתקרבו יותר מדי בשביל סלפי לפייסבוק".

 

 

 

 


 

מחר (שלישי) בשעות הבוקר המוקדמות יהיה בהיר וקר, אך כבר במהלך היום תחול עליה ניכרת בטמפרטורות והן תהיינה נוחות ומעט גבוהות מהממוצע לתקופה. בלילה יחלו לנשב רוחות מזרחיות ערות בצפון הארץ ובהרים. הים התיכון יהיה גלי עד גבה גלים – 150-80 ס"מ.

 

ביום רביעי יהיה מעונן חלקית בעננות גבוהה וללא שינוי ניכר בטמפרטורות. בצפון הארץ ובהרים ינשבו רוחות מזרחיות חזקות. ביום חמישי תכסה עננות גבוהה ובינונית את השמים ותחול עלייה קלה נוספת בטמפרטורות, שיהיו גבוהות מהרגיל לעונה.

 

ביום שישי יהיה מעונן חלקית עד בהיר וללא שינוי ניכר בטמפרטורות.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רן רימון
ענני הסערה חלפו
צילום: רן רימון
מומלצים