שתף קטע נבחר

תיעוד מעיף: נחיתה בלב הסערה בדיסלדורף

מטוס של חברת "אירווינגס" עם לפחות 70 נוסעים התנדנד בעוצמה מצד לצד עד שהצליח לייצב את הגלגלים על הקרקע במערב גרמניה. הרוחות העזות של הסופה "פרידריך" הביאו לביטולי טיסות בהולנד ובגרמניה

 

 

 

בימים האחרונים דווח על מזג אוויר סוער במיוחד בהולנד ובגרמניה הודות לסופה "פרידריך", עם רוחות אדירות של יותר מ-140 קמ"ש, ושלשום אף עצרה הנהלת נמל התעופה סכיפהול הסמוך לאמסטרדם לזמן קצר את כל ההמראות והנחיתות בשל כך. בתיעוד דרמטי שפורסם אתמול (יום ו') אפשר לראות שנוסעי טיסת "אירווינגס" שנחתה בדיסלדורף שבמערב גרמניה הרגישו על בשרם את הסכנה האדירה בנחיתה תוך מאבק ברוחות העזות. המטוס נראה מתנדנד בעוצמה מצד לצד עד שלבסוף הוא נוגע בקרקע בשלום.

מיטלטל מצד לצד. המטוס נאבק ברוחות ()
מיטלטל מצד לצד. המטוס נאבק ברוחות

 

כפי שניתן לראות בסרטון, הטייס המוכשר הצליח להנחית את המטוס המתנדנד על המסלול בנמל התעופה. המטוס נראה נחבט מצד לצד ברוחות ואף כמעט מתהפך לגמרי באוויר. המטוס עשה דרכו מאי הגרמני זילט שבצפון המדינה, ועליו שהו 78-70 נוסעים, כך לפי רשת RT.

 

הצלם הגרמני החובב האנס ון דן הובל הוא שהצליח לתעד את הטייס הנחוש להנחית את המטוס בבטחה. הוא פרסם את הסרטון באינטרנט, שהפך ויראלי עם עשרות אלפי צפיות תוך זמן קצר.

 

בימים האחרונים דווח כי לפחות 260 טיסות הושפעו מעצירת הפעילות בנמל התעופה הבינלאומי של אמסטרדם. שיבושים נרשמו גם בתנועת הרכבות, החשמליות והאוטובוסים ברחבי הולנד. גם במדינת נורדריין-וסטפאליה שבמערב גרמניה הופסקה פעילות הרכבות בשל מזג האוויר, ובמינכן בוטלו שמונה טיסות פנים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הנחיתה המפחידה בדיסלדורף
מומלצים