שתף קטע נבחר

פוענחה פציעת עבריין: פגישה מקרית, ניגוח כלי רכב וירי

שמואל הרוש נחשב ליריבו של העבריין מיכאל מור, והוא נפגש במקרה עם יריב ממן, מאנשיו הנאמנים של מור. הרוש נגח ברכב שלו, ובתגובה ירה בו ממן. היום יוגשו כתבי אישום נגד שניהם

 

 

 

זירת הירי בהרוש, בדצמבר האחרון (צילום: אחיה ראב"ד) (צילום: אחיה ראב
זירת הירי בהרוש, בדצמבר האחרון(צילום: אחיה ראב"ד)

 

הותר לפרסום כי בלשי המשטרה עצרו לאחרונה את יריב ממן ממושב מנות, המזוהה עם העבריין מיכאל מור, בחשד שלפני כחודש וחצי ירה בעבריין שמואל הרוש, ליד עכו. הרוש נפצע באורח בינוני, וחשוד בעצמו כי רדף אחרי ממן, והשניים נגחו זה ברכבו של זה. בצהריים (יום ד') יוגשו נגד השניים כתבי אישום לבית המשפט המחוזי בחיפה

 

העימותים בין אנשי ארגונו של מור לבין ארגונו של הרוש, שהיה בעבר אחד מאנשיו הנאמנים של מור, הפכו כבר מזמן לדו-קרב של מטענים, חיסולים וניסיונות חיסול. אבל אירוע כזה הפתיע גם את החוקרים הוותיקים בימ"ר מחוז חוף: ב-31 בדצמבר, בשעות הצהריים, בלב אזור מסחרי הומה מאדם, נורה שמואל הרוש ברגליו ונפצע באורח בינוני.

 

מיכאל מור ושמואל הרוש. סכסוך ממושך (צילום: צביקה טישלר) (צילום: צביקה טישלר)
מיכאל מור ושמואל הרוש. סכסוך ממושך(צילום: צביקה טישלר)

בשלב הראשון תהו החוקרים מדוע הגיע היורה כה קרוב להרוש ו"הסתפק" בירי ברגליים. כמה שבועות לאחר הירי נעצר חשוד במעשה, יריב ממן המתגורר ביישוב מנות ומחקירת המשטרה עולה כי הוא והרוש נתקלו זה בזה במקרה. לאחר "דו קרב" שבו ניסה הרוש לדחוק אותו עם רכבו מהכביש, ירה בו ממן ופצע אותו.

 

לאחר סיום הטיפול הרפואי בו הרוש נמלט ונעצר לפני שלושה ימים בדירת מסתור באשדוד. בכתב האישום שיוגש היום יואשם ממן בגרימת חבלה בנסיבות מחמירות, ואילו הרוש יואשם בסיכון חיי אדם בנתיב תחבורה.

 

בימ"ר אמרו היום כי מדובר בשני עבריינים המוגדרים "מחוללי פשיעה" במחוז, והביעו סיפוק על הרחקתם מהרחובות. באחרונה, אגב, אירע פיצוץ ברכב השייך לאחיו של ממן, והוא נפצע באורח בינוני. עו"ד תומר נווה המייצג את ממן, אמר כי הוא שתק בחקירותיו, וכי לאחר בחינת חומר הראיות הוא יגיש את תגובתו לבית המשפט.

 

במסגרת היריבות בין מור להרוש, בשני מקרים שונים הונחו מטעני חבלה ברכב ששייך לאחותו של הרוש. בעבר הוא היה יד ימינו של מור והם הסתכסכו לאחר שהרוש השתלט על חלקים מעסקיו של מור בעת שהאחרון היה בחוץ לארץ.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אחיה ראב"ד
זירת הירי בהרוש
צילום: אחיה ראב"ד
מומלצים