שתף קטע נבחר

דיפלומט פלסטיני באו"ם: נמשיך לחנך את ילדינו לזרוק אבנים. האזינו

הדיפלומט הפלסטיני עבדאללה אבו שוויש ערך סיור לסטודנטים מקנדה במטה האו"ם בניו יורק. בהקלטה שהגיעה לידי ynet הוא נשמע מתגאה ביידוי אבנים: "מעולם לא פספסתי הזדמנות לזרוק אבנים. היום אני מבוגר, אבל אני מלמד את ילדיי להתנגד". השגריר דנון: "הפלסטינים כבר לא מנסים להסתיר את האמת"

"אנו גאים לזרוק אבנים, לא נפסיק לחנך את ילדינו לזריקת אבנים", כך אמר לאחרונה דיפלומט פלסטיני במשלחת לאו"ם בפגישה עם סטודנטים במטה האו"ם בניו יורק. האזינו להקלטה שהגיעה לידי ynet:

 

 

בהקלטה נשמע הדיפלומט, עבדאללה אבו שוויש, המשמש יועץ בכיר לוועדת הפיתוח של האו"ם וחבר במשלחת הפלסטינית לאו"ם, באומרו: "אנחנו מאוד חכמים ומומחים בזריקת אבנים, אנחנו מאוד גאים לעשות זאת ולא נפסיק לחנך לכך את ילדינו. אני אחד מזורקי האבנים, היום אני כבר מבוגר, אבל אני עדיין מלמד את ילדיי להתנגד".

הדיפלומט עבדאללה אבו שוויש ()
הדיפלומט עבדאללה אבו שוויש

שגריר ישראל באו"ם דני דנון (UN PhotoEskinder Debebe) (UN PhotoEskinder Debebe)
שגריר ישראל באו"ם דני דנון(UN PhotoEskinder Debebe)

הדיפלומט הפלסטיני הוסיף לספר על מנהגו בעבר לזרוק אבנים לעבר כוחות צה"ל: "כשפרצה האינתיפאדה הראשונה הייתי בבית ספר תיכון. מעולם לא פספסתי הזדמנות לזרוק אבנים, אלו הם חיינו. אנחנו מפתחים את ההתנגדות שלנו מדי יום. אנו גאים בזה".

 

הדברים נאמרו בפגישה עם קבוצת סטודנטים מהתאחדות הסטודנטים ליחסים בינלאומיים של אוניברסיטת מקגיל שבקנדה, שהגיעו לסיור וסבב פגישות במטה האו"ם בניו יורק במסגרת לימודיהם. במהלך הסיור נפגשו הסטודנטים גם עם הנציג הפלסטיני באו"ם, ריאד מנצור. הוא הסביר על הניסיונות הפלסטיניים לקבל הכרה כמדינה באו"ם ואמר: "במועצת הביטחון ישנה מדינה, ארה"ב, שלא מרשה לנו לממש את מה ששייך לנו והיא חוסמת אותנו בגלל סיבות אידיאולוגיות ופוליטיות ולא מסיבות חוקיות".

 

שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, הגיב בחריפות להקלטה של הבכיר הפלסטיני: "הפלסטינים כבר לא מנסים להסתיר את האמת, ההנהגה הפלסטינית ונציגיה מסיתים נגד ישראל ומעודדים טרור באופן גלוי, ואסור לקהילה הבינלאומית לאפשר זאת." דנון הוסיף: "לא ייתכן כי בתוך האו"ם, שאמור להשכין שלום ולשמור על זכויות אדם, דיפלומט יסית לאלימות וטרור שפוצעים ואף הורגים ישראלים חפים מפשע".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים