שתף קטע נבחר

רגב: "תיק 7000 נפתח - הגננת שושנה נתנה עוגייה לנתניהו"

שרת התרבות יצאה בכנסת להגנת ראש הממשלה, ביום שלאחר הפרסום כי איש סודו פילבר הפך לעד מדינה. "יש כאן מסע ציד", טענה רגב ואמרה בציניות: "חוקרים אם שושנה נשארה גננת עד היום כי נתנה עוגייה נוספת לנתניהו"

 

 

איש סודו של ראש הממשלה הפך לעד מדינה - אבל השרה המקורבת אליו נשארת לצדו. השרה מירי רגב תקפה היום (ד') בחריפות את התקשורת ואת המשטרה ואמרה בציניות בתחילת דבריה: "אני חייבת לעדכן אתכם, רק עכשיו פורסם תיק 7000, חשדות חמורים נגד הגננת שושנה. גננת שנתנה לנתניהו לכאורה עוגייה נוספת בחגיגת הסיום של הגן. ברגעים אלה חוקרים אם בשל כך נשארה גננת עד היום. מחר יפורסם צילום של נתניהו עם העוגייה בכל העיתונים".

 

"זאת השיטה שלכם", הוסיפה שרת התרבות ביום שאחרי הפרסום כי שלמה פילבר הפך לעד מדינה. "כל חצי הדלפה הופכת מיד לכותרת ראשית ולכתב אישום ציבורי. גם אתם יודעים שנתניהו לא מעורב בפרשת בזק ובפרשת השופטת גרסטל ובכל זאת שמים תמונה שלו בגדול ומייצרים מניפולציה על הציבור אבל יש לכם בעיה אחת - הציבור לא קונה את זה".

 

השרה רגב התייחסה לסקר שנערך ביוזמת הליכוד ושאותו פרסם ראש הממשלה היום ואמרה: "כפי שראינו הבוקר, בסקר האחרון, 34 מנדטים לא קונים את זה וזה צריך ללמד אתכם שהציבור לא טיפש. הציבור מבין שיש כאן מסע ציד. הציבור יודע שאתם עושים את זה במשך 22 שנים. מכל אלף כותרות אין כתב אישום אחד. והציבור יודע עוד משהו, הוא יודע מי מנהל את הביטחון, את הכלכלה ואת מדיניות החוץ שלנו ולכן הוא נותן אמון גדול בראש הממשלה ובליכוד".

 

השרה רגב. "לא לתפור חליפות מהר מדי" (צילום: אלכס קולומויסקי) (צילום: אלכס קולומויסקי)
השרה רגב. "לא לתפור חליפות מהר מדי"(צילום: אלכס קולומויסקי)

רגב המשיכה במתקפה מעל דוכן הכנסת: "אנחנו חיים בדמוקרטיה ויש זכות בסיסית להליך הוגן. חלק מהאנשים שיושבים כאן באופוזיציה ובתקשורת לא מכירים בזכות הזאת - להם יש מטרה אחת, להפיל את ראש ממשלת ישראל נתניהו. לא מעניין אותם החוק. דבר אחד מעניין אתכם - שנאת נתניהו. אבל בדמוקרטיה, הכותרות עושות רעש אבל הן לא חלק מהליך קבלת החלטות. ההכרעה בכל תיק כזה היא רק של בית המשפט. אז אני ממליצה לכל מי שהתחיל להשלות את החייטים, לא לתפור חליפות מהר מדי. בעזרת השם ננצח אתכם גם בבחירות הבאות".

 

חשד לשיבוש הליכי חקירה

מנכ"ל משרד התקשורת המושעה, שלמה פילבר הובא היום למשרדי להב 433 בלוד לאחר החתימה על הסכם עד המדינה אתמול בלילה, כדי למסור עדות ראשונה. במקביל, נמשכת חקירתם של יתר המעורבים בפרשת בזק, בהם שאול אלוביץ' וניר חפץ. עורך "וואלה" הגיע למסור עדות ברשות לניירות ערך. אתמול העידו ברשות לניירות ערך ראש מערכת החדשות באתר "וואלה", מיכל קליין ,ועורך האתר לשעבר, ינון מגל - שמסר עדות שנייה בפרשה. גם מנכ"ל משרד התקשורת בפועל, מימון שמילה, ודובר הליכוד שי חייק העידו אתמול ביחידת להב 433.

 

במשטרה וברשות לניירות ערך מסרו אתמול כי מחומר הראיות בפרשת בזק עולה החשד כי כמה מהמעורבים "פעלו באופן בוטה על מנת לשבש הליכי חקירה ולהקשות על מלאכת איסוף הראיות בחקירה".

 

שאול אלוביץ', ניר חפץ ושלמה פילבר נעצרו ביום ראשון השבוע. בנוסף נעצרו אור ואיריס אלוביץ' - בנו ואשתו של בעל השליטה בחברה - וכן מנכ"לית החברה סטלה הנדלר. הם חשודים במתן ובקבלת שוחד במסגרת מהלכים שמהם נהנתה חברת בזק ותמורת סיקור מפרגן באתר "וואלה" שבבעלותה. גם נתניהו צפוי להיחקר בהמשך, ורעייתו שרה אמורה אף היא למסור עדות לנוכח יחסיה עם איריס אלוביץ'.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ערוץ הכנסת
השרה רגב
צילום: ערוץ הכנסת
מומלצים