שתף קטע נבחר

תיעוד דרמטי: מסוק מתרסק לנהר בניו יורק, 5 נהרגו

המסוק התרסק באיסט ריבר סמוך לאי רוזוולט שבין מנהטן לקווינס. השורד היחיד הוא הטייס שקרא "מיידיי, מיידיי. יש כשל במנוע". האזינו

 

 

אסון בניו יורק: חמישה בני אדם נהרגו הלילה (ב') בהתרסקות מסוק אל תוך מימי האיסט ריבר (הנהר המזרחי) בניו יורק. כוחות הצלה רבים הוזעקו למקום. צוללני המשטרה משו מהמים שני הרוגים ושלושה בני אדם נוספים, שמותם נקבע בבתי החולים. השורד היחיד הוא הטייס, שחילץ את עצמו. צפו בתיעוד הדרמטי של ההתרסקות.

 

המטוס הושכר לצורך צילומים. עדי ראייה סיפרו כי ראו אותו שוקע סמוך לאי רוזוולט שבין מנהטן לרובע קווינס קצת אחרי השעה 19:00 (שעון מקומי). בהקלטת השיחה עם נמל התעופה לה גווארדיה נשמע הטייס אומר לפני ההתרסקות שיש לו תקלת מנוע. "מיידיי, מיידיי, מיידיי. כשל במנוע, יש לנו כשל במנוע באיסט ריבר".

 

 

רגע ההתרסקות לאיסט ריבר (צילום: טוויטר) (צילום: טוויטר)
רגע ההתרסקות לאיסט ריבר(צילום: טוויטר)

התרסקות המסוק בנהר (צילום: AFP) (צילום: AFP)
התרסקות המסוק בנהר(צילום: AFP)

 (צילום: AP) (צילום: AP)
(צילום: AP)

ג'ון מייגרס צילם את ההתרסקות ופרסם בטוויטר. הוא אמר שחשב שמשהו מוזר מתרחש כשראה מסוק טס נמוך, ולכן החל לצלם. "ראיתי אותו מתקרב למים. חשבתי שזה לא שגרתי, אבל לא ציפיתי שהוא יתרסק", אמר מייגרס ל-CNN. "מחשבותיי עם אלו שנהרגו". מרשות התעופה הפדרלית של ארצות הברית נמסר כי המסוק היה מדגם Eurocopter AS350. 

 

אתמול התרסק מטוס טורקי של הטייקון חוסיין בשראן בהרי איראן. על המטוס הייתה בתו מינא וחברותיה הטובות שחזרו ממסיבת רווקות בדובאי. על פי הדיווחים, כל 11 הנוסעים שהיו על סיפון המטוס נהרגו במקום.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: טוויטר
המסוק שוקע במי הנהר
צילום: טוויטר
מומלצים