שתף קטע נבחר

פרסמה בפייסבוק קשיש שהטריד באוטובוס - 20 נשים זיהו אותו

שלוש פעמים נתקלה אביב בגבר בקו 74 בירושלים: פעמיים הוא ניסה לגעת בה ופעם בבת 14. היא העלתה את תמונתו לרשת וקיבלה תגובות מנשים רבות אחרות: "זה גורם לי לחשוב כמה פעמים זה קרה". המשטרה פתחה בחקירה

 

קשיש בן 71 אשר הטריד תושבת ירושלים פעמיים בחצי השנה האחרונה באוטובוס עירוני ()
הקשיש שתועד באוטובוס

פוסט שפרסמה צעירה ירושלמית בפייסבוק סייע ככל הנראה לחשוף מטריד מינית סדרתי הנוהג לפגוע בנערות ובנשים באוטובוסים בעיר. ביום שני השבוע, בפעם השנייה בחודשים האחרונים, נתקלה אביב בת ה-22 בגבר כבן 70 שדחק אותה לכסא במהלך הנסיעה וניסה לגעת בה. למחרת, במהלך נסיעה אחרת, היא ראתה אותו מטריד נוסעת נוספת, ולכן פרסמה את תמונתו ברשת. עד מהרה היא קיבלה תגובות מכ-20 נשים נוספות שטענו שהוטרדו על ידי האיש. במקביל היא הגישה תלונה במשטרת ירושלים שפתחה בחקירה.

 

אביב, תושבת הר חומה, כתבה בפוסט שהעלתה אתמול (יום ג'): "בחצי השנה האחרונה הוטרדתי באוטובוס פעמיים על ידי אותו אדם והיום צפיתי באותה הטרדה רק על מישהי אחרת. לפני חצי שנה עליתי על קו 74 לחומת שמואל, וישבתי בחלק האחורי של האוטובוס ליד החלון. במהלך הנסיעה התיישב לידי אדם מבוגר שנראה תמים לגמרי... תוך כדי הנסיעה הרגשתי שהוא כופה את גופו עליי, ולאט לאט מתחיל לסגור אותי בכיסא, ולשלוח את ידיו אל הירכיים שלי. לא ידעתי מה לעשות באותו רגע, אך לאחר כמה דקות קמתי מהמקום והתיישבתי במקום אחר".

 

גם המקרה השני, השבוע, התרחש בקו 74. אביב זיהתה את האיש והוא שוב התיישב לידה. "נשארתי לשבת ושוב הרגשתי את אותן תחושות נוראיות שאוששו את ההרגשה שלי מהפעם הקודמת", כתבה בפוסט. "באותו רגע קמתי ועברתי לשבת מולו. הסתכלתי לו ישר אל תוך העיניים בפרצוף זועם".

 

תגובות שקיבלה לפוסט:

הודעות של נשים נוספות אשר טוענות כי הוטרדו על ידי הקשיש בן ה71 באוטובוס בירושלים ()

הודעות של נשים נוספות אשר טוענות כי הוטרדו על ידי הקשיש בן ה71 באוטובוס בירושלים ()

הודעות של נשים נוספות אשר טוענות כי הוטרדו על ידי הקשיש בן ה71 באוטובוס בירושלים ()

 

 

 

עוד יממה חלפה, ובמהלך נסיעה באוטובוס אתמול ראתה אביב את הקשיש מתיישב ליד נערה כבת 14. היא מיהרה להתיישב מולם ולצלם. "הפעם לא יכולתי להישאר אדישה לסיטואציה". כתבה בפוסט. "ראיתי שהיא עוברת את אותה הטרדה מזעזעת שאני חוויתי, ואמרתי לה לקום ולבוא לשבת לידי.

 

"צילמתי אותו והתקשרתי למשטרה. סיפרתי על הסיטואציה ותיארתי איך הוא נראה. הוא כבר הבין שמשהו לא בסדר ובחר לרדת מהאוטובוס, אז ירדתי אחריו ברחוב בצלאל. באותם רגעים אני עדיין עם המשטרה בנייד ומחכה שיגיעו לאזור. חיכיתי שם רבע שעה כשהוא מולי מנופף במקל שלו, כאות איום, עד שעלה על מונית וברח מהאזור. המשטרה לא הגיעה, אבל הפרטים שלו הועברו הלאה.

 

"העובדה שעליתי שלוש פעמים על אותו קו ונתקלתי בו עושה את אותו מעשה ארור, גורמת לי לחשוב על כמות הפעמים שהדבר הזה קרה וכמות הבנות-בנים אשר הוטרדו. אני מלאת תקווה שיתפסו אותו".

 

בין עשרות הנשים שהגיבו לפוסט וסיפרו שגם הן הוטרדו על ידי האיש הייתה שירה חדד. "הוא התיישב לצדי, תפס את כל המקום והצמיד אותי לפינה", סיפרה ל-ynet. "לקח לי זמן להבין שזו הטרדה כי הוא אדם מבוגר. היד שלו ירדה לכיוון הירכיים שלי ואני נלחצתי מזה וכל פעם נדחקתי עוד יותר לחלון. באיזהו שלב לא יכולתי יותר ושוב היד שלו נגעה בי. אזרתי אומץ ואמרתי לו 'תעביר את היד שלך לצד השני' והוא הזיז את היד. שנייה לפני שהוא ירד הוא שוב ליטף אותי".

 

ממשטרת ישראל נמסר: "בניגוד מוחלט לנטען, מרגע קבלת הדיווח במשטרה הגיעו השוטרים למקום במהירות, בתוך כרבע שעה בלבד, זאת למרות שלא מדובר באירוע של סכנת חיי אדם. בסריקות שביצעו השוטרים באזור אותרו ממצאים, נגבו עדויות ונפתחה חקירה אשר נמצאת בראשיתה. משטרת ישראל תמשיך לחקור את התלונה ביסודיות ובמקצועיות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
תמונת הקשיש שפרסמה אביב ברשת
מומלצים