שתף קטע נבחר

חשד לרצח בפרדס חנה: בת 60 נמצאה ללא רוח חיים

האישה נמצאה מתבוססת בדמה בחדר השינה בדירת מגוריה, ועל גופה סימני אלימות. מד"א קבע את מותה במקום

 

 

 

אישה כבת 60 נמצאה אמש (יום ד') בביתה השכור בפרדס חנה ללא רוח חיים ובמשטרה בודקים חשד לרצח. על הגופה נמצאו סימני אלימות. בעל הבית הוא שהבחין בגופה, והזעיק את המשטרה.

כוחות משטרה בזירת הרצח בפרדס חנה בו נרצחה אישה בת 60 (צילום: דוברות משטרה)
כוחות משטרה בזירת הרצח(צילום: דוברות משטרה)
 

האישה התגוררה - ככל הנראה לא לבדה - ביחידת דיור שכורה בחצר בית ברחוב שובל. היא עלתה לישראל לפני כמה שנים. למקום הגיעו שוטרים שמצאו אותה מתבוססת בדמה בחדר השינה, ובדירה הבחינו בכתמי דם. למקום הוזעק צוות מד"א שרון. הפרמדיק יואב ליבוביץ סיפר: "בתוך הדירה שכבה אישה מחוסרת הכרה עם סימני אלימות בפלג גופה העליון. היא הייתה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותה".

 

לפני ימים ספורים רצח רצח גבר את אמו בבת ים, והתאבד. צוות מד"א שהגיע למקום מצא את האיש, בן 67, ירוי לצד גופת אמו בת ה-91. הוא היה בנה היחיד ועבד גם כמאבטח. הוא עסק בטיפול אלטרנטיבי, צייר חובב ופעיל בקרב יוצאי רומניה. בתקופה האחרונה נקלע לקשיים כלכליים. הוא החליט לסיים את חייו וככל הנראה רצח גם את אמו כדי לא להשאירה לבד.

 

במשטרה ציינו כי לא ידוע על סכסוך בין השניים וכי הם לא היו מוכרים למשטרה. אך זוגתו של האיש סיפרה כי "הוא היה איש עם המון חוש דרמה. הרבה פעמים במהלך החודשים האלה הוא היה אומר לי 'די, נמאס לי', 'די, אני מתאבד', 'נמאס לי מהחיים האלה, אני אהרוג אותי, אני אהרוג אותה'. אבל הכול היה בגדר קצת דרמה, קצת צחוק. לא האמנתי שהוא יעשה דבר כזה".  


פורסם לראשונה 14/03/2018 20:53

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות משטרה
פרדס חנה, הערב
צילום: דוברות משטרה
מומלצים